Youmag.gr
Είναι το Digital Marketing η λύση για την απασχόληση στην Ελλάδα; Είναι το Digital Marketing η λύση για την απασχόληση στην Ελλάδα;
Στις μέρες μας σχεδόν όλοι ψάχνουμε είτε για μια δουλειά, είτε για λίγο έξτρα εισόδημα για να μπορέσουμε να συμπληρώσουμε αυτά που ήδη βγάζουμε,... Είναι το Digital Marketing η λύση για την απασχόληση στην Ελλάδα;

Στις μέρες μας σχεδόν όλοι ψάχνουμε είτε για μια δουλειά, είτε για λίγο έξτρα εισόδημα για να μπορέσουμε να συμπληρώσουμε αυτά που ήδη βγάζουμε, τα οποία συνήθως είναι και πολύ λίγα. Όσοι ασχολούνται με το internet λοιπόν, γνωρίζουν ότι το ολοένα και περισσότερο αναπτυσσόμενο Digital Marketing στην Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει μία πάρα πολύ καλή πηγή εισοδήματος, είτε αυτό θα είναι κύριο είτε συμπληρωματικό. Ωστόσο λίγοι είναι αυτοί που το ψάχνουν σοβαρά το θέμα.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι το γεγονός ότι μόλις ακούει κάποιος digital ή internet marketing, σκέφτεται ότι θα πρόκειται για έναν κλάδο με τον οποίο θα μπορούσαν να ασχοληθούν μόνο ειδικοί του είδους. Η αλήθεια όμως είναι αυτό δεν ισχύει, τουλάχιστον όχι εντελώς. Το online marketing έχει πάρα πολλές πτυχές, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές «δουλειές» που πρέπει να γίνουν στα πλαίσια μιας επιτυχημένης καμπάνιας. Κάποιες από αυτές, απαιτούν μόνο μεράκι και κάποιες βασικές γνώσεις υπολογιστών.

Προώθηση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο

Εννοείται ότι για τον σχεδιασμό μίας καμπάνιας χρειάζονται κάποιες γνώσεις πάνω στην διαφήμιση στο διαδίκτυο, τις οποίες κι έχουν οι ειδικοί του είδους που εργάζονται είτε μόνοι τους είτε σε εταιρείες όπως την SEO Dominator, αυτό όμως δεν ισχύει για τις πτυχές του internet marketing που σχετίζονται με την εκτέλεση αυτού του σχεδίου. Η προώθηση ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, γίνεται κυρίως μέσω του SEO που σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και πρόκειται για μία διαδικασία κατά την οποία γίνονται κάποιες αλλαγές σε κάποια ήδη υπάρχουσα ή υπό δημιουργία ιστοσελίδα, έτσι ώστε αυτή να πληροί καλύτερα τα κριτήρια με βάση τα οποία οι μηχανές αναζήτησης κατατάσσουν τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα τους, απ’ ότι οι ανταγωνιστικές ιστοσελίδες. Η σειρά κατάταξης σε αυτά τα αποτελέσματα είναι πάρα πολύ σημαντική, καθώς στην ουσία καθορίζει την επισκεψιμότητα μιας σελίδας: όσο πιο υψηλή η θέση, τόσο πιο μεγάλη η επισκεψιμότητα της.

Άνοιξε τον λογαριασμό σου δωρεάν στην Freedom24 και λάβε μια εντελώς δωρεάν μετοχή αξίας έως και $800

Οι δύο κύριοι πυλώνες του search engine optimization είναι η κατασκευή ιστοσελίδων και η συγγραφή ή δημιουργία περιεχομένου. Για τον πρώτο πυλώνα, χρειάζονται κάποιες γνώσεις web design καθώς όποιος ασχολείται με αυτό θα πρέπει να μπορεί να δημιουργήσει όμορφες ιστοσελίδες που να πληρούν κάποιες βασικές SEO προδιαγραφές.

Τα καλά είναι όμως ότι όπως όλοι όσοι ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες, οι SEO experts που διευθύνουν καμπάνιες για διαφήμιση ιστοσελίδων, δεν έχουν κολλήματα με πτυχία και περγαμηνές. Αρκεί να μπορεί να αποδείξει κάποιος ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει, είτε με κάποιο δοκιμαστικό είτε δείχνοντας κάποιο portfolio και θα βρει μία θέση σε μία ομάδα SEO. Αν λοιπόν γνωρίζετε κάτι από web design και γενικά τα πάτε καλά με το internet και τους υπολογιστές, τότε ίσως να σας περιμένει μία θέση εργασίας στο internet marketing.

Συγγραφή περιεχομένου για το διαδίκτυο

Για τη συγγραφή περιεχομένου για το διαδίκτυο, τα πράγματα είναι ακόμη πιο χαλαρά. Το μόνο που χρειάζεται για να ασχοληθεί με αυτήν κάποιος είναι να μπορεί να χειριστεί καλά τον γραπτό λόγο και να έχει λίγη όρεξη και κάποιες βασικές ικανότητες στο ψάξιμο στο διαδίκτυο, καθώς θα κληθεί να γράφει για πολλά και διάφορα θέματα. Εννοείται πως τα κείμενα που θα προκύπτουν θα πρέπει να ακολουθούν κάποια πλαίσια και οδηγίες (πχ χάρη τη χρήση κάποιων λέξεων-κλειδιά) που θα δοθούν από τον SEO Greece Expert που θα ηγείται της καμπάνιας και του project γενικότερα.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι ειδικού του SEO στην Ελλάδα αλλά και όλου του κόσμου γενικότερα, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας τους, δεν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν οι ίδιοι με αυτές τις πτυχές των καμπανιών που σχεδιάζουν, γι’ αυτό και ψάχνουν συνεχώς νέους και ικανούς συνεργάτες για να εντάξουν στις ομάδες τους.

Όπως μπορείτε να δείτε λοιπόν, το digital marketing έχει πολλή «χαμαλοδουλειά», για την επιτυχή ολοκλήρωση της οποίας δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις κι εκπαίδευση. Αν λοιπόν «το έχετε» με τους υπολογιστές και έχετε μία έφεση στο γράψιμο ή το web design, ίσως να πρέπει να ψαχτείτε λίγο με το online marketing.