Youmag.gr
Τα 5 πιο διάσημα χρώματα στο web design Τα 5 πιο διάσημα χρώματα στο web design
Η επιλογή του κατάλληλου χρώματος για τον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας πάντα εξαρτάται από τα άλλα γραφικά που σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε (π.χ. logo), το κείμενο,... Τα 5 πιο διάσημα χρώματα στο web design

Η επιλογή του κατάλληλου χρώματος για τον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας πάντα εξαρτάται από τα άλλα γραφικά που σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε (π.χ. logo), το κείμενο, καθώς επίσης και το ίδιο το layout.

Πρέπει να τονίσω επίσης, ότι η επιλογή του χρώματος στην ιστοσελίδα μπορεί να έχει καθοριστικό αποτέλεσμα στο conversion rate. Ας δούμε λοιπόν τα 5 πιο διάσημα χρώματα που χρησιμοποιούνται στο web design και για ποιο λόγο.

1. Άσπρο
Αν και για πολλούς το άσπρο δεν θεωρείται χρώμα για πολλούς, είναι ένα από τα πιο συχνά χρώματα που συναντάμε σε μια ιστοσελίδα. ΟΙ περισσότεροι αναγνώστες προτιμούν άσπρο φόντο άλλωστε, με μαύρα γράμματα. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να παρουσιάσουμε ευανάγνωστες και καθαρές ιστοσελίδες.

Άνοιξε τον λογαριασμό σου δωρεάν στην Freedom24 και λάβε μια εντελώς δωρεάν μετοχή αξίας έως και $800

2. Μπλε
Το μπλε και οι διάφορες αποχρώσεις του, αποτελούν ακόμη και σήμερα ένα διάσημο χρώμα. Σε ποιον δεν αρέσει άλλωστε το χρώμα του ουρανού ή της θάλασσας.

Αρκετές εταιρίες χρησιμοποιούν κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους βαθύ μπλε ή γκρίζο μπλε, μιας και αυτό το χρώμα υποδηλώνει σοβαρότητα και εμπιστοσύνη. Θεωρείται το στάνταρντ χρώμα για τις περισσότερες ιστοσελίδες ακόμη και σήμερα.

3. Πράσινο
Για σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις, το πράσινο είναι ένα ασφαλές χρώμα. Θεωρείται ήρεμο χρώμα και μπορεί να συνδυαστεί άψογα με τα χρώματα της γης. Ιδιαίτερα για επιχειρήσεις που έχουν να κάνουν με χρήματα (π.χ. λογιστικά γραφεία κλπ), μπορεί να συμβολίζει και το χρήμα (δολάριο).

4. Κόκκινο
Το κόκκινο είναι σίγουρα αυτό το χρώμα που θα προσελκύσει την προσοχή των επισκεπτών μας. Επειδή όμως συνδέεται άμεσα με το φαγητό, αποτελεί συνήθως την ιδανική επιλογή για τα εστιατόρια. Επειδή είναι βαρύ χρώμα, δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται υπερβολικά από τη μέση επιχείρηση. Συνήθως το χρησιμοποιούμε στην περίπτωση που θέλουμε ο επισκέπτης να προβεί σε κάποιου είδους δράση (π.χ. να πατήσει ένα κουμπί κλπ).

5. Πορτοκαλί
Όπως και το κόκκινο, έτσι και το πορτοκαλί είναι ένα ελκυστικό χρώμα, αλλά όχι τόσο βαρύ. Από πλευράς ψυχολογίας, το πορτοκαλί έχει να κάνει με τη διασκέδαση και τη χαρά. Έχει επίσης μεγάλο αντίκτυπο στις νεαρές ηλικίες, για αυτό πολλές εταιρίες που έχουν να κάνουν με παιδιά και εφήβους τείνουν να χρησιμοποιούν αυτό το χρώμα στα σχέδια τους.

Θα έπρεπε λοιπόν να σκεφτείτε καλά ποία διάσημα χρώματα θα αποφασίσετε να έχει η ιστοσελίδα σας, μιας και μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη συνολική επίδοση της.