Αναζήτηση online ασφάλειας αυτοκινήτου
Net Fishing 3 Μαΐου, 2020 admin
H απευθείας και η online ασφάλιση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια. Συνεχώς όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες δημιουργούν κανάλια απευθείας (direct) διάθεσης των προϊόντων τους μέσω τηλεφωνικού κέντρου και μέσω του διαδικτύου. Την αρχή έκανε η Interamerican με την Anytime Insurance Online και ακολούθησε η Prime Insurance με τη myDirect Insurance, η Εθνική Ασφαλιστική με το Eθνική Protect και άλλες ασφαλιστικές εταιρίες, ο αριθμός των οποίων συνεχώς αυξάνεται.
Παράλληλα με τις ασφαλιστικές και αρκετοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (πράκτορες) στράφηκαν στο Internet δημιουργώντας online πλατφόρμες διάθεσης ασφαλιστικών προϊόντων προκειμένου να μη μείνουν έξω από τις εξελίξεις. Τέτοιοι διαμεσολαβητές είναι το Insurance Market, το Asfalistra, το Direct Insurance και άλλα, των οποίων ο αριθμός επίσης αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια.
Ο κατεξοχήν κλάδος στον οποίο δραστηριοποιούνται οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μέσω internet είναι ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτου.
Αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί είναι ο κλάδος ασφάλισης με τη μεγαλύτερη ζήτηση, καθώς η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική αλλά και γιατί οι καταναλωτές είναι αρκετά εξοικειωμένοι με τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου και είναι σε θέση να επιλέξουν ευκολότερα την ασφάλεια που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους χωρίς τη διαμεσολάβηση κάποιου ασφαλιστή.
Ακόμα όμως και στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος χρειάζεται κάποια καθοδήγηση σχεδόν όλες οι εταιρίες διαθέτουν τμήματα εξυπηρέτησης πελατών που δίνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες πριν την αγορά του συμβολαίου.
Τι σημαίνουν όμως οι παραπάνω εξελίξεις στη διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων για τους καταναλωτές;
Το βασικό πλεονέκτημα για τους καταναλωτές είναι ότι με τη χρήση του Internet ως καναλιού διανομής ασφαλιστικών προγραμμάτων, οι εταιρίες λειτουργούν με χαμηλότερα λειτουργικά έξοδα με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να προσφέρουν προϊόντα με χαμηλότερα ασφάλιστρα και τη δυνατότητα παροχής μεγαλύτερων εκπτώσεων. Επίσης στην περίπτωση των απευθείας πωλήσεων από τις ασφαλιστικές εταιρίες δεν υπάρχει η προμήθεια του ασφαλιστή γεγονός το οποίο επίσης μειώνει το κόστος.
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι επίσης ότι η δημιουργία direct και online καναλιών διάθεσης των ασφαλιστικών προϊόντων αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να κάνουν οι ίδιοι έρευνα αγοράς online, να αναζητούν, να συγκρίνουν και τελικά να επιλέγουν τα προϊόντα που ταιριάζουν καλύτερα στις δικές τους ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες, εξοικονομώντας τις περισσότερες φορές χρόνο και χρήμα.
Όσο όμως αυξάνονται οι ασφαλιστικές εταιρίες και τα διαθέσιμα ασφαλιστικά προϊόντα online, τόσο πιο δύσκολη γίνεται η αναζήτηση του καλύτερου και φθηνότερου ασφαλιστικού προγράμματος αυτοκινήτου καθώς ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να ψάξει σε πολλά διαφορετικά sites είτε ασφαλιστικών εταιρών, είτε πρακτόρων.
Λύση στο παραπάνω πρόβλημα δίνουν sites, το οποίο συγκεντρώνει, παρουσιάζει και συγκρίνει τιμές και καλύψεις από όλες τις ασφάλειες αυτοκινήτου που μπορεί να βρει κάποιος online. Έτσι σε ένα σημείο υπάρχουν συγκεντρωμένες όλες οι επιλογές, γεγονός το οποίο κάνει την αναζήτηση της φθηνότερης ασφάλειας αυτοκινήτου σημαντικά εύκολη και γρήγορη.
Πώς έχασαν δισ. από το σορτάρισμα της Tesla
Finance Νοέ 24, 2024
Γιατί πέφτουν έξω οι δημοσκοπήσεις
Γιατί Νοέ 21, 2024