Εντυπωσιακές διαφημίσεις με επαυξημένη πραγματικότητα. Εντυπωσιακές διαφημίσεις με επαυξημένη πραγματικότητα.
Η τεχνολογία Augmented Reality ή αλλιώς επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς ενισχυμένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα κινητά τηλέφωνα. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει... Εντυπωσιακές διαφημίσεις με επαυξημένη πραγματικότητα.

Η τεχνολογία Augmented Reality ή αλλιώς επαυξημένη πραγματικότητα ή αλλιώς ενισχυμένη πραγματικότητα είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα κινητά τηλέφωνα.

Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει την ζωντανή προβολή ενός φυσικού περιβάλλοντος του οποίου όμως η πραγματικότητα είναι επαυξημένη με την προβολή πληροφοριών έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Ο συνδυασμός της κάμερας με το σύστημα GPS ενός κινητού τηλεφώνου επιτρέπουν την προβολή επιπλέον πληροφοριών για ένα γεωγραφικό σημείο, διαμορφώνοντας ένα επαυξημένο πληροφοριακά τελικό αποτέλεσμα.

Αρκετές είναι οι μάρκες που εισάγουν αυτήν την τεχνολογία στις διαφημιστικές τους καμπάνιες.

Η Net-A- Porter δημιούργησε AR βιτρίνες και πήγε το window shopping ένα βήμα παρακάτω

Η Net-A-Porter χρησιμοποίησε διαφημίσεις με τεχνολογία Augmented Reality σε βιτρίνες στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μόναχο και το Σίδνεϊ για την προώθηση της νέας συλλογής του Karl Lagerfeld.
Οι κλασσικές βιτρίνες με λίγη βοήθεια από το app Net-A-Porter Karl, δίνουν τη δυνατότητα στις fashionistas να δουν βίντεο από πασαρέλες, πληροφορίες για τα προϊόντα, τιμές και πολλά άλλα.

Οι Άγγελοι του Axe πέφτουν από τον ουρανό

Τον περασμένο Μάρτιο, οι ταξιδιώτες στο σταθμό Βικτώρια του Λονδίνου εξεπλάγησαν από κάποιους ‘ειδικούς καλεσμένους’ που έπεφταν από τον ουρανό. Η μάρκα Lynx, γνωστή ως Axe, χρησιμοποιήσει την επαυξημένη πραγματικότητα για να επιτρέψει στους επισκέπτες του σταθμού να ποζάρουν με τους αγγέλους που εμφανίζονται σε διαφημιστικές της καμπάνιες.

Οι Χαρακτήρες της Disney εισβάλουν στην Times Square
Τα Disney Parks αποφάσισαν να κάνουν την Times Square πιο εντυπωσιακή, προσθέτοντας έναν AR πίνακα.


Starbucks Holiday Cups Get Magical

Με τη λήψη της Starbucks Cup Magic app και δείχνοντας με το smartphone τους τα χάρτινα κύπελλα, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν κινούμενα σχέδια που αφορούν πέντε χαρακτήρες, ένα σκιέρ πάγου, ένα σκίουρο, ένα αγόρι με έλκηθρο και το σκύλο του, και μια αλεπού.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.