Η καινούρια διαφημιστική καμπάνια της Apple ενθαρρύνει το κοινό να κάνει μια ταινία με ένα iPad.
Η νέα διαφήμιση που θα μεταδοθεί κατά τη διάρκεια των Όσκαρ χρησιμοποιεί χαρακτηριστικά αποσπάσματα από την έναρξη της ομιλίας του Μάρτιν Σκοτσέζε στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης Tisch School of the Arts Class του 2014, με αφηγητή τον ίδιο τον Σκοτσέζε.
Πρωταγωνιστές της διαφημιστικής ταινίας είναι μαθητές από το Los Angeles County High School for the Arts. Δεκαπέντε από αυτούς χρησιμοποίησαν το iPad για να κάνουν τις δικές τους ταινίες, οι οποίες προβάλλονται στον δικτυακό τόπο της καμπάνιας.
Η Apple έχει, στο παρελθόν, επικριθεί για τις διαφημίσεις που επικεντρώνονταν μόνο στα προϊόντα και αγνοούσαν τους ανθρώπους. Κανείς δεν θα μπορούσε να κάνει αυτή την κριτική κατά της εν λόγω διαφήμισης. Είναι σκηνοθετημένο με τέτοιο τρόπο που σε κάνει να θέλεις να βγεις έξω και να «ακολουθήσεις το όνειρό σου» αμέσως αξιοσημείωτη στιγμή όταν ο Σκοτσέζε λέει ότι ποτέ δεν του άρεσε η αξία της έμπνευσης της φράσης «ακλούθησε το όνειρό σου».
Τι είναι το Weatherstripping;
Τι Οκτ 29, 2024
Ήταν πάντα εκεί
Stories Οκτ 10, 2024
No comments so far.
Be first to leave comment below.