Η προώθηση ιστοσελίδων είναι μία «πονεμένη ιστορία». Αν και πολλοί που έχουν κάποια site ή επιχείρηση στο διαδίκτυο γνωρίζουν ότι καλό θα ήταν να τη προωθήσουν και κάπως αλλά διστάζουν ή απλά αμφιβάλλουν κατά πόσο αυτό είναι κάτι που πραγματικά είναι απαραίτητο να είναι. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι άλλοι άνθρωποι που απλά δεν θέλουν να προωθήσουν την ιστοσελίδα τους ή δεν γνωρίζουν τίποτα σχετικά με το marketing αυτού του τύπου. Οι στάσεις αυτές είναι λίγο – πολύ δικαιολογημένες αν αναλογιστεί κανείς την έλλειψη πληροφοριών που υπάρχει σχετικά με αυτό το θέμα.
Η αλήθεια είναι πως αν ψάξει κανείς στο internet αλλά και εκτός αυτού για προώθηση ιστοσελίδων είναι πολύ πιθανό να βρει κάποιους μύθους οι οποίοι και είναι και οι κύριοι υπαίτιοι για τις αρνητικές στάσεις που έχουν κάποιοι απέναντι σε αυτό το θέμα. Ποιοι είναι όμως οι μύθοι και ποιες αλήθειες κρύβουν; Ας δούμε τους πιο σημαντικούς από αυτούς.
Είναι μία πολύ ακριβή διαδικασία
Ο μεγαλύτερος μύθος είναι ότι η προώθηση ιστοσελίδων κοστίζει τεράστια ποσά, τα οποία και μια μικρή επιχείρηση απλά δεν έχει και δεν μπορεί να δώσει. Αυτό φυσικά είναι κάτι που δεν ισχύει και είναι πραγματικά κρίμα να σταματάει πολλές επιχειρήσεις από το να αναπτύσσονται σωστά στο διαδίκτυο. Υπάρχουν πάρα πολλές μέθοδοι και τεχνικές για το marketing μίας ιστοσελίδας και η κάθε μία έχει το κόστος της. Είναι γεγονός ότι το κόστος κάποιων από αυτές μπορεί να είναι υψηλό σχετικά, αλλά υπάρχουν και πολλές που έχουν ελάχιστο ή και μηδαμινό κόστος. Μάλιστα ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης, οι ακριβές τεχνικές μπορεί και να μην είναι οι πιο κατάλληλες.
Αγορές με επιστροφή χρημάτων σε πάνω από 440 e-shops μέσω του Pigogo.gr.
Τα αποτελέσματα τους αργούν να φανούν
Αυτό είναι κάτι που ισχύει σε κάποιο βαθμό όταν μιλάμε για κάποιες μεθόδους. Συγκεκριμένα, το SEO, το οποίο είναι ίσως και η καλύτερη μέθοδος προώθησης μίας ιστοσελίδας, βασίζεται στον τρόπο με τον οποίο δομείται, σχεδιάζεται και λειτουργεί μία ιστοσελίδα προκειμένου να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η άνοδος αυτή είναι μεν σχετικά αργή, αλλά τα οφέλη που παρέχει είναι μεγάλα. Υπάρχουν όμως και πολλές άλλες μέθοδοι, όπως η διαφήμιση σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες και οι δημοσιεύσεις σε blogs και fora που μπορούν να φέρουν άμεσα αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, ανάλογα με τον χρόνο που διαθέτετε για το marketing σας, μπορείτε να επιλέξετε και τη κατάλληλη τεχνική προώθησης.
Τα αποτελέσματα τους είναι προσωρινά
Τα αποτελέσματα της κάθε μεθόδου προώθησης έχουν και τη δική τους «διάρκεια ζωής». Είναι λογικό η αύξηση της επισκεψιμότητας εξαιτίας μία καλής διαφημιστικής καμπάνιας στο Google ή το Facebook να διαρκεί όσο διαρκεί και η εν λόγω καμπάνια. Αυτό συμβαίνει άλλωστε με όλες τις διαφημιστικές μεθόδους. Το SEO όμως, δεδομένου ότι αφορά την ιστοσελίδα στο σύνολο της και τη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης, παρέχει μόνιμα αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, η διάρκεια των αποτελεσμάτων εξαρτάται από το πόσο γρήγορα θέλετε να τα πετύχετε.
Χρειάζονται ειδικές γνώσεις
Όπως σίγουρα θα γνωρίζετε, το marketing σε όλες τις μορφές του μόνο απλό δεν είναι. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι για να βάλετε μία διαφήμιση στο ραδιόφωνο η σε ένα περιοδικό χρειάζεστε και πτυχίο στο marketing. Η προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους, κάποιοι είναι πολύπλοκοι και άλλοι είναι απλοί. Για τους περίπλοκους τρόπους προώθησης όπως το SEO χρειάζονται όντως κάποιες ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, για πολλές άλλες όμως αυτό απλά δεν ισχύει. Μία από τις πιο απλές αλλά και αποτελεσματικές μεθόδους προώθησης είναι η εγγραφή σε ηλεκτρονικούς επαγγελματικούς καταλόγους και η δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών σε υπηρεσίες της Google και στα social media. Αυτό φυσικά είναι κάτι που δεν απαιτεί κάτι παραπάνω από στοιχειώδεις γνώσεις χρήσης υπολογιστή και internet.
Όπως μπορείτε να δείτε, πολλά από αυτά που ακούσατε για τη προώθηση ιστοσελίδων απλά δεν ισχύουν ή είναι πιο πολύπλοκα απ’ ότι νομίζετε. Αφήστε όλους αυτούς που δεν έχουν την απαραίτητη τεχνογνωσία να μιλάνε για τους λεγόμενους “SEO Myths” και εμπιστευτείτε κάποιους επαγγελματίες με τις απαραίτητες γνώσεις. Αν λοιπόν έχετε ή σκέφτεστε να αποκτήσετε ιστοσελίδα, ξεκινήστε άμεσα τη προώθηση της!
Πώς έχασαν δισ. από το σορτάρισμα της Tesla
Finance Νοέ 24, 2024
Γιατί πέφτουν έξω οι δημοσκοπήσεις
Γιατί Νοέ 21, 2024