Youmag.gr
Τα τουριστικά γραφεία ως αντιπροσωπευτικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου είναι εκείνα που θεωρούμε αυτονόητο ότι θα έχουν προχωρήσει στην δημιουργία site εδώ και πολλά...

Τα τουριστικά γραφεία ως αντιπροσωπευτικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου είναι εκείνα που θεωρούμε αυτονόητο ότι θα έχουν προχωρήσει στην δημιουργία site εδώ και πολλά χρόνια. Δεν είναι όμως έτσι. Εξακολουθούν να υπάρχουν επαγγελματίες και αυτού του κλάδου που αμφιβάλλουν και είναι αρνητικά προδιαθετιμένοι απέναντι στο διαδίκτυο. Το αποτέλεσμα αυτής της στάσης είναι πολλοί εξ αυτών ν ταλαντεύονται μεταξύ επιβίωσης και χρεωκοπίας.

Μόδα ή αναγκαιότητα η δημιουργία site;

Συγκεκριμένα ο κλάδος του τουρισμού στον οποίο εντάσσονται τα τουριστικά γραφεία αποτελεί ιδιάζουσα περίπτωση οικονομικής δραστηριότητας διότι απαιτεί την παροχή εξυπηρέτησης υψηλών προδιαγραφών σε άτομα που διαθέτουν διαφορετική νοοτροπία διαφορετικό τρόπο ζωής και σκέψης από εκείνα που έχουμε συνηθίσει ως Έλληνες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο πελάτης του τουριστικού γραφείου είναι εντελώς άγνωστος για την επιχείρηση που θα κληθεί να τον εξυπηρετήσει και να πληρωθεί για αυτό. Πως όμως θα μάθει καλύτερα τον πελάτη του ένα τουριστικό γραφείο αν όχι με την δημιουργία ιστολογίου που θα ανανεώνεται συνεχώς ; Με άλλα λόγια για τα τουριστικά γραφεία η δημιουργία site δεν είναι ένα βήμα εκσυγχρονισμού όπως σε άλλους κλάδους της οικονομίας αλλά είναι μονόδρομος για την επιβίωση τους στο σύγχρονο τουριστικό σκηνικό.

ΤopHost από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες εταιρίες hosting στην Ελλάδα, με χιλιάδες μικρούς και μεγάλους πελάτες

Ας γίνουμε όμως πιο συγκεκριμένοι ως προς τα πλεονεκτήματα που μπορεί να παρέχει η δημιουργία ενός site σε ένα τουριστικό γραφείο.

Οι πελάτες λοιπόν που όπως δείχνουν οι έρευνες σε ποσοστό 90% κλείνουν τις διακοπές τους μέσω internet θα ενδιαφερθούν για μια σειρά από υπηρεσίες που μπορείτε να τους παρέχετε πριν τις ζητήσουν κατευθείαν στο site όπως να κλείσουν εισιτήρια ,να ενημερωθούν για εκπτωτικά πακέτα και προσφορές , να βρουν ξενοδοχείο με βάση τις ανάγκες τους. Εντάξτε στην ιστοσελίδα σας την δυνατότητα στον μελλοντικό διαδικτυακό σας πελάτη να γνωρίσει καλύτερα τον τόπο που θα επισκεφτεί, τα εδέσματα της τοπικής κουζίνας .Τους παρέχετε λοιπόν οργανωμένα ότι θα χρειαστούν και το κυριότερο μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όποια πληροφορία τους ενδιαφέρει ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Δημιουργήστε ένα τουριστικό site και προωθήστε το με seo έχοντας στο μυαλό σας ότι τον πελάτη τον κερδίζεις πριν πατήσει το πόδι του στο τόπο σου οπότε προσφέρετε του μια διαδικτυακή φιλοξενία που να αξίζει τα χρήματα που θα σας αφήσει ερχόμενος.

Δημιουργία site: ένα υπέροχο επιχειρηματικό εργαλείο.

Η δημιουργία site είναι όντως ένα εξαιρετικό επιχειρηματικό εργαλείο , ίσως το μόνο, που μπορεί να διαθέτει σήμερα ένα τουριστικό γραφείο με ελάχιστο κόστος. Δίνει την δυνατότητα στον εκάστοτε επιχειρηματία να πάρει αποφάσεις και να βάλει στόχους για την επιχείρηση του όπως ακριβως θα έκανε και με ένα φυσικό κατάστημα. Ένα δεν θα σας είναι χρήσιμο μόνο για να μαθαίνουν οι πελάτες τα νέα σας αλλά και για να μαθαίνετε και εσείς για αυτούς. Πως θα γίνει αυτό; Προφανώς δεν θα τους περάσετε από ανάκριση γιατί η διακριτικότητα είναι αρχή για ένα καλό οικοδεσπότη.

Η ιστοσελίδα σας θα σας δίνει την δυνατότητα να λαμβάνετε συχνές αναφορές σχετικά με την επισκεψιμότητα στο site σας. Οι αναφορές αυτές θα σας δίνουν χρήσιμες πληροφορίες για όσους επισκεφτήκαν την σελίδα σας όπως την χώρα από την οποία προέρχονται και την ηλικιακή κατηγορία στην οποία ανήκουν. Σημαντική επίσης πληροφορία είναι να μάθετε από πού σας βρήκαν. Δεν μπορεί να μην βλέπετε ποσό χρήσιμο μπορεί να σας φάνει ένα site στην πράξη. Η ιστοσελίδα σας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσετε τον άγνωστο ως τώρα πελάτη και να ξέρετε τι σας περιμένει.

Ένα καλοφτιαγμένο site είναι πηγή επαναλαμβανόμενων πελατών.

Φλέγον και τσουρουφλίζον είναι το πρόβλημα της επαναλαμβανόμενης πελατείας για τα τουριστικά γραφεία. Είναι ανακουφιστικό να φτάνει μια τουριστική σεζόν στο τέλος της ειδικά αν οι πελάτες έφυγαν ικανοποιημένοι ωστόσο αυτό το τέλος συνοδεύεται από μια νέα αρχή, αυτή του πονοκεφάλου για τους νέους πελάτες της επόμενης σεζόν. Κάπου μέσα σε αυτό το ψάξιμο καταλαβαίνει κανείς την αξία των επαναλαμβανόμενων πελατών. Το Site σας μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα για να δημιουργήσετε πολλούς επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Δώστε στους πελάτες σας την δυνατότητα να εγγράφουν για να λαμβάνουν τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα. Μπορείτε να τους στέλνετε από ενημερωτικά φυλλάδια μέχρι ευχετήριες κάρτες . Θα μένουν ενημερωμένοι για τις υπηρεσίες σας και δεν θα σας ξεχνούν καθώς μπορείτε να τους υπενθυμίζετε την ύπαρξη σας όποτε το κρίνετε σκόπιμο καθ ολη την διάρκεια του έτους με μηδαμινό κόστος. Είναι πιθανότερο έτσι να είστε η πρώτη επιλογή στο μυαλό τους όταν θα προγραμματίζουν τις διακοπές τους. Πριν το καταλάβουν σας προτίμησαν για δεύτερη φορά και εσείς χωρίς ιδιαίτερο κόπο αποκτήσατε τους πολυπόθητους επαναλαμβανομένους πελάτες.