Youmag.gr
10 τρόποι για να πιείς περισσότερο νερό 10 τρόποι για να πιείς περισσότερο νερό
Ξεκίνα να πίνεις – και δεν εννοούμε τις δωρεάν μπύρες που σε κερνάει ο μπάρμαν της γειτονιάς. Πάρε παράδειγμα από την Πρώην Πρώτη Κυρία των... 10 τρόποι για να πιείς περισσότερο νερό

Ξεκίνα να πίνεις – και δεν εννοούμε τις δωρεάν μπύρες που σε κερνάει ο μπάρμαν της γειτονιάς.

Πάρε παράδειγμα από την Πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Michelle Obama, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την πρωτοβουλία της σε συνεργασία με το Κίνημα για μια πιο Υγιή Αμερική (Partnership for a Healthier America) που συνιστά την κατανάλωση ενός επιπλέον ποτηριού νερό την ημέρα. Αν στο άκουσμα και μόνο, κάνεις «νερά», διάβασε τα παρακάτω tips που θα σε πείσουν πολύ πιο εύκολα απ’ό,τι νομίζεις.

Δώσε γεύση

Αυτό το άχρωμο, άοσμο και άγευστο – πλην, όμως, απαραίτητο για την υγεία – υγρό, μπορεί να γίνει ενδιαφέρον, αρκεί να του προσθέσεις την γεύση που θα ήθελες να έχει. Πειραματίσου με φρέσκια μέντα, ζουμερές φλούδες πορτοκαλιού και sticks κανέλλας. Για πιο δυνατή γεύση, άφησέ το λίγες ώρες στο ψυγείο.

Φάε κάτι πικάντικο

Προκειμένου να κάνεις το καταναγκαστικό έργο, ρίξε κόκκινο πιπέρι στο πιάτο σου. Εκτός του ότι δεν θα προλαβαίνεις να ξεδιψάς, θα τονώσεις και τον μεταβολισμό σου.

Κοίτα το κινητό σου

Ναι, υπάρχουν applications ακόμη και γι’ αυτό. «Κατέβασε» το Waterlogged για το iPhone σου ή το Water Your Body για Android. Αν δεν «τό’ χεις» με τις εφαρμογές, βάλε μερικές υπενθυμίσεις στο κινητό σου κατά την διάρκεια της ημέρας.

Δείτε πως να πάτε στο supermarket, χωρίς να πάτε στο supermarket…e-Fresh.gr!

Χρησιμοποίησε το κατάλληλο φίλτρο

Μόλις το παλιό σου φίλτρο νερού, αρχίσει ν’ αφήνει μικρές μαύρες νιφάδες στο ποτήρι σου, ήρθε η ώρα να τό αντικαταστήσεις. Τα φίλτρα Soma (drinksoma.com) έχουν σχήμα καράφας και κατασκευάζονται με άνθρακα από κέλυφος καρύδας, μετάξι και περίβλημα φυτικής προέλευσης. Παραδίδονται καινούρια κάθε δύο μήνες, ενώ τα χρήματα από την αγορά τους ενισχύουν το φιλανθρωπικό έργο της εταιρείας.

Μην πας μακριά

Όπως και να το κάνουμε, όταν είσαι καθηλωμένη όλη μέρα στο γραφείο ή έχεις κολλήσει στην κίνηση, το τελευταίο που σε απασχολεί είναι να πιεις νερό. Εφοδιάσου με ένα μπουκαλάκι νερό και άφηνε την κούπα σου πάνω στο γραφείο, για να μην ξεχνάς την συχνή ενυδάτωση.

Έσω έτοιμη

Σού τράβηξε την προσοχή ο κούκλος με τα μούσκουλα που άδειασε τον Μαραθώνα, ενώ έκανε βάρη στο γυμναστήριο; Μην απορείς. Αν δεν παίρνεις μαζί σου κάθε φορά ένα παγούρι με νερό, αποκλείεται να διακόπτεις την προπόνηση, οπότε είναι πιο πιθανό να παθαίνεις κράμπες.

Σκέψου το πορτοφόλι σου

Παράγγειλε μόνο νερό στο εστιατόριο και εκτός από θερμίδες θα γλιτώσεις και χρήματα. Απλώς να είσαι σίγουρη ότι είναι βρύσης και όχι εμφιαλωμένο. Άλλωστε τα περισσότερα κέντρα χρησιμοποιούν φίλτρο καθαρισμού.

Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε Η2Ο

Αγγούρια, πεπόνια, σέλινο, ακόμη και σούπες από ζωμό κρέατος μπορούν να σε ενυδατώσουν αρκετά.

Σκέψου το σαν ορεκτικό

Πίνοντας μισό λίτρο νερού την ημέρα, δηλαδή την ποσότητα που συνήθως περιέχει ένα μπουκάλι νερό, πριν από τα γεύματα, σε βοηθάει να χάσεις βάρος και να καταναλώσεις λιγότερη ποσότητα φαγητού, σύμφωνα με μία έρευνα του περιοδικού Obesity το 2010.

Βάλ’ το στο πρόγραμμα

Για κάθε ποτό που απολαμβάνεις στο bar, πρέπει να συμπληρώνεις μ’ ένα ποτήρι νερό, αφού το αλκοόλ είναι υδρόφιλο, επομένως σε αφυδατώνει. Καλό είναι να συνηθίσεις να πίνεις τουλάχιστον ένα ποτήρι νερό, πριν πας για ύπνο. Όχι μόνον κρατάει τον οργανισμό σου ενυδατωμένο όλη νύχτα, αλλά σε βοηθάει να συνέλθεις πιο γρήγορα απ’ το ξενύχτι.