Youmag.gr
Η νέα τεχνολογία αλλάξει τον τρόπο σκέψης και τρόπο ζωής μας αυτή την εποχή. Έχουν γίνει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο που γίνονται οι αγορές...

Η νέα τεχνολογία αλλάξει τον τρόπο σκέψης και τρόπο ζωής μας αυτή την εποχή. Έχουν γίνει τεράστιες αλλαγές στον τρόπο που γίνονται οι αγορές αγαθών και υπηρεσιών, η διασκέδαση και οι μεταφορές.

Πάμε να δούμε κάποιες υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί από τις νέες τεχνολογίες και έχουν μετατρέψει όλη την κοινωνική μας ζωή και όχι μόνο

Κινηματογράφος και τηλεόραση: Netflix

Η Netflix βοήθησε να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε την τηλεόραση και γενικότερα την βιομηχανία θεάματος, αποδυναμώνοντας περαιτέρω την εξάρτησή μας από τα παραδοσιακά τηλεοπτικά προγράμματα και παρέχοντας μια φθηνότερη εναλλακτική λύση σε σειρές κινηματογράφο.

Επένδυσε μαζικά σε εκπομπές όπως το The Crown, Stranger Things και House of Cards για να αυξήσει την ανάπτυξη των συνδρομητών της. Τώρα ξοδεύει χρήματα για την εξασφάλιση ταλέντων, συμπεριλαμβανομένου του δημιουργού του Gray Shonda Rhimes και του Ryan Murphy, παραγωγού πίσω από Αμερικανική ταινία τρόμου, για να εξασφαλίσει υψηλής ποιότητας περιεχομένου.

Αυτό έρχεται με κόστος: το περιεχόμενο, το μάρκετινγκ και τα άλλα έξοδα θεωρείται ότι υπερέβησαν τα έσοδα των συνδρομητών κατά τουλάχιστον 3 δισ. δολ. πέρυσι. Το καθαρό χρέος ήταν 8,34 δισ. Δολάρια στα τέλη Σεπτεμβρίου. Η Netflix αντιμετωπίζει επίσης τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τους τεχνολογικούς γίγαντες Amazon και Apple και από τους παραδοσιακούς παίκτες τηλεοπτικών μέσων όπως οι Disney και WarnerMedia, οι οποίοι σχεδιάζουν να δρομολογήσουν υπηρεσίες ζωντανής ροής.

Aegean Airlines – Ο μεγαλύτερος ελληνικός αερομεταφορέας σας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο με μοναδικές προσφορές!

Λιανική: Amazon

Για τον Τζεφ Μπέζος ξεκίνησε το μονοπάτι της παγκόσμιας κυριαρχίας στο γκαράζ του, όπου προετοίμασε προσωπικά παραγγελίες πελατών και τις οδηγούσε στο ταχυδρομείο. Αυτό είναι δύσκολο να το φανταστεί κανείς τώρα, όταν η Amazon απασχολεί περισσότερους από 600.000 ανθρώπους και εφοδιάζει δισεκατομμύρια πακέτα ετησίως με τη βοήθεια ρομπότ σε γιγαντιαίες αποθήκες.

Η Amazon χτυπά τους φόβους στους εμπόρους λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο καθώς αγωνίζονται να την ανταγωνιστούν. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κυριαρχία της έχει γίνει σχεδόν συνώνυμη με τη μετάβαση στις ηλεκτρονικές δαπάνες και την πτώση στην παραδοσιακή λιανική πώληση αγαθών.

Όπως και άλλοι τεχνολογικοί γίγαντες, έχει επικριθεί ότι χρησιμοποιεί σύνθετες εταιρικές δομές για να αποφύγει τον φόρο σε πολλές χώρες. Οι εργασιακές του πρακτικές έχουν επίσης εξεταστεί. Αλλά η Amazon καινοτομεί, επιδιώκοντας είσοδο σε άλλους τομείς – cloud computing, υγειονομική περίθαλψη και ηλεκτρονικές πληρωμές για να αναφέρουμε μόνο τρία. Οι έξυπνες συσκευές ανοίγουν το δρόμο και αναπτύσσει ρομπότ για να μεταφέρει πακέτα στις πόρτες μας.

Μεταφορές: Uber

Η εταιρεία Uber έχει αλλάξει ριζικά τις αστικές μεταφορές, και ανέκαμψε από το τέλος της διαμάχης της. Η εφαρμογή smartphone της έχει γενικά επιτυχημένη επιτυχία στους χρήστες, παρέχοντας μια ευέλικτη μετακίνηση χωρίς μετρητά σε παραδοσιακά ταξί και μέσα μαζικής μεταφοράς.

Ωστόσο, το Λονδίνο αρνήθηκε να ανανεώσει την άδεια λειτουργίας του το 2017. Εκτός από τα σκάνδαλα, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών για σεξουαλική παρενόχληση, η Uber προσπάθησε να καταγράψει μια πιο ήρεμη και πιο συμφιλιωμένη πορεία από τότε που ο Ντάρα Κοσροβσάχι αντικατέστησε τον Τράβις Καλάνικ ως γενικός διευθυντής.

Μουσική: Spotify

Η Spotify έχει γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της μετάδοσης μουσικής και είναι μία από τις πιο γνωστές εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίως. Έχει μεταμορφώσει τον τρόπο που ακούμε μουσική, δίνοντας στους ακροατές άμεση πρόσβαση σε σχεδόν οποιοδήποτε κομμάτι. Έχει σημειώσει σημαντική άνοδο αν και είναι μια επιχείρηση χαμηλού περιθωρίου κέρδους, με την πλειοψηφία των εσόδων της να καταβάλλονται σε δικαιώματα στις μουσικές εταιρείες.

Αλλά μόλις ανακοίνωσε το πρώτο τριμηνιαίο κέρδος της, και οι συνδρομητές που πληρώνουν ήταν 96 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο, αυξημένο κατά 36% την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κατάρρευση του HMV τον Δεκέμβριο για δεύτερη φορά σε έξι χρόνια ήταν ένα σαφές σημάδι πόσο δύσκολο είναι για τους παραδοσιακούς λιανοπωλητές να ανταγωνίζονται της εταιρία Spotify.