Υπάρχουν χιλιάδες – αν όχι εκατοντάδες – εταιρείες web hosting που είναι έτοιμες να σας υποδεχτούν και να φιλοξενήσουν την ιστοσελίδα σας.
Πως όμως ένας επιχειρηματίας θα επιλέξει την ιδανική και πιο σωστή εταιρεία για την ιστοσελίδα του;
Για να εξασφαλιστεί ότι η εταιρεία web hosting που επιλέγετε υποστηρίζει τις ανάγκες σας και δε δημιουργεί περιττά εμπόδια, θα πρέπει να κατανοήσετε τα βασικά είδη φιλοξενίας.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να δείτε κάποια ορισμένα κριτήρια που με βάση αυτά θα βοηθηθείτε να επιλέξετε το καλύτερο πακέτο hosting για εσάς.
Τύποι web hosting
Shared Hosting
Αυτός είναι ο πιο κοινός τύπος φιλοξενίας. Εδώ μοιράζεστε τον ίδιο σέρβερ με εκατοντάδες άλλες ιστοσελίδες ενώ οι πόροι που έχετε στη διάθεσή σας είναι αρκετά περιορισμένοι.
Είναι τα ιδανικά πακέτα για να ξεκινήσετε την ιστοσελίδα σας.
Αν βλέπετε ότι οι ανάγκες σας μεγαλώνουν, τότε θα πρέπει να αναβαθμίσετε σε VPS ή Dedicated Server.
Καλό θα ήταν να επιλέξετε έναν πάροχο hosting που να προσφέρει και τις 2 επιλογές, έτσι ώστε στην αρχή να ξεκινήσετε με ένα απλό πακέτο shared hosting και μετά αν θέλετε να αναβαθμίσετε σε dedicated server.
Resellers
Οι λογαριασμοί μεταπωλητών – resellers– είναι μια ειδική κατηγορία πάνω στο shared hosting. Εδώ έχετε έναν “master” λογαριασμό και μπορείτε να δημιουργείτε subaccountsείτε για εσάς είτε για τους πελάτες σας.
Τα πακέτα αυτά είναι κατάλληλα για νέες εταιρείες που θέλουν να πουλάνε υπηρεσίες hosting ή για κάποιους που θέλουν να χωρίζουν τις ιστοσελίδες τους.
Αυτοί είναι οι βασικοί τύποι web hosting που θα συναντήσετε. Τι όμως πρέπει να εξετάσετε πριν την επιλογή ενός παρόχου;
Κόστος
Αρκετές εταιρείες προσφέρουν πολύ φθηνά πακέτα web hosting με σκοπό να προσελκύσουν πελάτες. Εταιρείες κολοσσοί όπως η BlueHost, Hostgator, Godaddy προσφέρουν πακέτα hosting με κόστος μόλις μερικά δολάρια το μήνα.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και τα κατάλληλα για εσάς! Συνήθως, όλες οι μεγάλες εταιρείες έχουν τεράστιο πρόβλημα και η πλειοψηφία των πελατών τους είναι δυσαρεστημένοι.
Αυτό συμβαίνει καθώς τέτοιοι πάροχοι, με χαμηλές τιμές, κάνουν overselling– δηλαδή πουλάνε περισσότερα resources από αυτά που έχουν καθώς βασίζονται στο σκεπτικό ότι κάθε λογαριασμός δε θα χρησιμοποιήσει παραπάνω από το 10% των πόρων του λογαριασμού του.
Γι’αυτό το λόγο σας συστήνουμε να κάνε μια ενδελεχή έρευνα πριν καταλήξετε σε κάποια συνεργασία και να μην ελέγχετε μόνο την τελική τιμή
Κριτικές πελατών
Με την τεχνολογία και τα social media, είναι πολύ εύκολο να διαβάσετε κριτικές γύρω από μια εταιρεία.
Ελέγξτε τα socialprofilesτων εταιρειών και δείτε τι γράφουν άλλοι πελάτες, αν έχουν κάποιο πρόβλημα και γενικά τι εικόνα εκπέμπει η εταιρεία!
Υποστήριξη πελατών
Είτε είστε ένας αρχάριος webmaster είτε ένας επαγγελματίας, σίγουρα θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του παρόχου σας.
Εκεί φαίνεται και ποια εταιρεία κάνει σπουδαία δουλειά και ποια όχι. Αρκετές εταιρείες διαφημίζουν 24ωρη υποστήριξη, όμως πολύ λίγες την προσφέρουν στην πραγματικότητα.
Μέσα από τις κριτικές που θα διαβάσετε, θα δείτε αν η 24ωρη εξυπηρέτηση ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή όχι.
Δυνατότητα αναβάθμισης
Το καλύτερο είναι να ξεκινάτε με ένα μικρό πακέτο και να ανεβαίνετε όσο ανεβαίνει η ιστοσελίδα σας. Όμως αν η εταιρεία δεν σας δίνει την επιλογή της αναβάθμισης, τότε θα δυσκολευτείτε αρκετά.
Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να αναβαθμίσετε σε περισσότερους πόρους, ανά πάσα ώρα και στιγμή το χρειαστείτε.
Υποστήριξη εφαρμογών
Τελευταίο και πιο σημαντικό: Να είστε σίγουροι ότι η εταιρεία web hosting που θα φιλοξενήσετε την ιστοσελίδα σας, υποστηρίζει 100% εφαρμογές τύπου joomla, wordpress, κτλ. Αρκετές εταιρείες προσφέρουν εύκολη εγκατάσταση όλων των δημοφιλών CMS και BLOG εφαρμογών μέσα από 1 κλικ.
Αυτό είναι σίγουρα κάτι που θα σας βοηθήσει κατά τη διαδικασία κατασκευής της ιστοσελίδα σας!
Χαμηλή Αυτοεκτίμηση και Εθισμός στο Ίντερνετ
Health Νοέ 19, 2024
Online εκπαίδευση και σεμινάρια υψηλής ποιότητας
Culture Νοέ 17, 2024