Η εμπειρία χρήστη που προσφέρει ένα e-shop με προβλήματα μπορεί να μειώσει τις πωλήσεις, σε σημαντικό βαθμό. Η κακή εμφάνιση, τα προβλήματα στην πλοήγηση και η κακή απόδοση γενικότερα μπορούν να βλάψουν την αξιοπιστία και την επαγγελματικότητα του καταστήματος σας στην συνείδηση του καταναλωτή.
Παρακάτω είναι τα βασικά σημάδια που δείχνουν ότι η επιχείρηση σας χρειάζεται ένα νέο e-shop.
ΣΗΜΑΔΙ #1 – ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟ
Οι χρήστες “μισούν” τις αργές ιστοσελίδες. Το 2019 η Google ανέφερε τα αποτελέσματα ενός πειράματος, κατά το οποίο έκανε την αναζήτηση της πιο αργή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δέχεται λιγότερες αναζητήσεις. Άλλη μια έρευνα που έγινε επίσης δήλωσε πως το 40% των αγοραστών έφυγαν από κάποια ιστοσελίδα με μεγάλους χρόνους φόρτωσης. Οι χρήστες δεν έχουν γίνει πιο υπομονετικοί από τότε. Αν η ιστοσελίδα σας είναι αργή, ίσως είναι καιρός για μια νέα.
ΣΗΜΑΔΙ #2 – ΔΕΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
Πάνω από τους μισούς χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν κινητές συσκευές. Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι κατάλληλη για smartphones και tablets τότε πιθανόν μεγάλο μέρος των επισκεπτών σας να δυσκολεύονται στην χρήση της. Όταν οι πελάτες σας δεν μπορούν να κάνουν την αγορά που θέλουν εύκολα και με λίγα κλικ, αυξάνετε τις πιθανότητες να προτιμήσουν κάποιον ανταγωνιστή, χωρίς δεύτερη σκέψη.
ΣΗΜΑΔΙ #3 – Η ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ
Ένα νέο e-shop θα πρέπει να διευκολύνει τους αγοραστές του να βρουν τα προϊόντα που θέλουν άμεσα. Μια καλή αναζήτηση που προβάλει σωστά αποτελέσματα και προϊόντα χωρισμένα σε σωστές κατηγορίες, είναι ικανά να κάνουν την εμπειρία του καταναλωτή καλύτερη.
ΣΗΜΑΔΙ #4 – ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας μπορεί να επιδράσει τόσο θετικά όταν είναι καλαίσθητη, όσο και αρνητικά όταν είναι κακόγουστη. Λάθος γραμματοσειρές ή λάθος επιλογή χρωμάτων, είναι αρκετά για να μειώσουν τις πωλήσεις σας και να αφήσουν κακή εντύπωση στους επισκέπτες σας κατά την χρήση της.