Σήμερα βλέπουμε πως όλο και περισσότερα καταστήματα κι επιχειρήσεις μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου, πράγμα που φαίνεται και με μία απλή αναζήτηση στο Google. Το θέμα όμως είναι ότι πολλά από αυτά τα sites, περιέχουν κάποια βασικά λάθη που στην ουσία ακυρώνουν τον λόγο για τον οποίο κατασκευάστηκαν: την προσέλκυση νέων επισκεπτών, νέων πελατών και κατ’ επέκταση, την αύξηση των κερδών. Με απλά λόγια, δεν αρκεί απλά και μόνο μία απλή κατασκευή ιστοσελίδων. Οι ιστοσελίδες θα πρέπει να είναι σωστά δομημένες και κατασκευασμένες για να «πιάσουν» τόπο.
Ο λόγος που το λέμε αυτό, έχει να κάνει με το πώς δουλεύει το internet γενικότερα. Το αν θα επισκεφτεί ή όχι κάποιος μία ιστοσελίδα, το πόσο θα μείνει και το τι θα κάνει σε αυτήν, δεν είναι καθόλου τυχαία. Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που τα επηρεάζουν και τα καθορίζουν. Αυτοί οι παράγοντες είναι πολύ και διάφοροι και περιλαμβάνουν τα πάντα από τη σειρά κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, στον τρόπο που είναι σχεδιασμένη η σελίδα ή το πόσο γρήγορα ανοίγει. Ας δούμε μερικά από τα συχνότερα λάθη που θα πρέπει να αποφύγει ένα site, αλλά παντού.
Η παντελής έλλειψη SEO
Το πρώτο και κυριότερο πράγμα που καθορίζει την επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδα, είναι η σειρά με την οποία εμφανίζεται στις σελίδες με αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης, επισκέπτονται μόνο τα δύο ή τα τρία αποτελέσματα μίας αναζήτησης. Όλα τα άλλα, είναι σαν να μην υπάρχουν. Η κατάταξη στις σελίδες της google αυτές δεν γίνεται στα κουτουρού, αλλά βασίζεται σε μία σειρά από παράγοντες και κριτήρια. Το SEO (Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης), είναι μία διαδικασία που φροντίζει ώστε μία ιστοσελίδα να είναι όσο το δυνατόν πιο αρεστή στις μηχανές αναζήτησης και να πετυχαίνει όσο το δυνατόν υψηλότερες κατατάξεις. Πολύς κόσμος δεν ξέρει για το SEO ή το αποφεύγει λόγω του κόστους του, αλλά χωρίς αυτό, μία ιστοσελίδα απλά δεν αποδίδει τα μέγιστα.
«Κουραστικό» design
Είναι αλήθεια ότι μία ιστοσελίδα πρέπει να ξεχωρίζει για να τραβήξει τη προσοχή των επισκεπτών και να τους κάνει να μείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο και – ακόμη καλύτερα – να αγοράσουν κάτι ή να συμπληρώσουν κάποια φόρμα. Πολλοί όμως παραφορτώνουν τις ιστοσελίδες τους με στοιχεία flash και άλλα φανταχτερά widgets ή ακόμη και διαφημίσεις και banners. Αυτά τα στοιχεία δεν τραβούν κόσμο αλλά τον διώχνουν καθώς καθυστερούν πολύ το άνοιγμα μίας σελίδας και συνήθως είναι και ενοχλητικά και επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία του χρήστη στη σελίδα, πράγμα που έχει αρνητικό αντίκτυπο στις κατατάξεις της.
Δεν γίνεται τοπική βελτιστοποίηση
Με τη τοπική βελτιστοποίηση ή local SEO, στην ουσία «δείχνετε» στις μηχανές αναζήτησης που είναι η επιχείρηση σας. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος είναι στη περιοχή σας και ψάχνει για τα πράγματα ή τις υπηρεσίες σας, η μηχανή αναζήτησης θα βγάλει την ιστοσελίδα σας αρκετά ψηλά στις σελίδες αναζήτησης, προκειμένου να τον εξυπηρετήσει καλύτερα. Σε μια κυρίως τοπική αγορά, το τοπικό SEO είναι απολύτως απαραίτητο.
Κακό περιεχόμενο
Δεδομένου ότι πολλές ιστοσελίδες κατασκευάζονται απλά και μόνο για να πουλήσουν κάτι στον επισκέπτη, συνήθως δεν έχουν καλό περιεχόμενο ενώ είδος που σπανίζει πολύ, είναι και το πρωτότυπο περιεχόμενο. Μπορεί ο πελάτης όντως να ψάχνει για να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αλλά δεν παύει να είναι άνθρωπος και καταναλωτής. Αν του προσφέρετε κάτι παραπάνω από τους ανταγωνιστές σας, όπως ας πούμε χρήσιμα και πρωτότυπα άρθρα και παρουσιάσεις γύρω από θέματα που σχετίζονται με την ιστοσελίδα και τα προϊόντα σας, τότε αυξάνετε σημαντικά τις πιθανότητες να σας προτιμήσει, καθώς όσο πιο πολλά προσφέρετε σε κάποιον, τόσο πιο πολύ θα τον κάνετε να αισθανθεί ότι πρέπει να σας το ανταποδώσει.
Με απλά λόγια, η κατασκευή ιστοσελίδων δεν θα πρέπει να γίνεται επιπόλαια, αλλιώς στην ουσία μπορεί απλά και να πετάτε τα λεφτά σας. Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και η επένδυση σας θα πιάσει σίγουρα τόπο.…
Πώς έχασαν δισ. από το σορτάρισμα της Tesla
Finance Νοέ 24, 2024
Γιατί πέφτουν έξω οι δημοσκοπήσεις
Γιατί Νοέ 21, 2024