Είναι σύνηθες γιατροί και χειρούργοι να θεωρούν ότι το να διαθέτουν ιστοσελίδα δεν χρειάζεται στο επάγγελμα τους. Οι περισσότεροι βασίζουν την φήμη τους και την προσέλκυση νέων πελατών σε παραπομπές ασθενών τους. Ωστόσο, μια ιστοσελίδα μπορεί να επηρεάσει πιθανούς πελάτες με πολλούς τρόπους.
Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου, η online παρουσία κρίνεται αναγκαία.
Αξιοπιστία και Εμπιστοσύνη
Πολλοί ασθενείς πριν τηλεφωνήσουν στο ιατρείο κάποιου για να κλείσουν ραντεβού κάνουν μια αναζήτηση Online στο internet, ώστε να περιορίσουν τις επιλογές τους και να κάνουν την επιλογή τους ευκολότερη. Αν ο ασθενής έχει την δυνατότητα να μάθει περισσότερα για εσάς και την δουλεία σας, είναι πολύ πιθανότερο να σας επιλέξει. Επιπλέον, αν στην ιστοσελίδα για γιατρούς, παρουσιάζετε και πράγματα όπως βραβεία και συμμετοχές σε συνέδρια, γίνεστε ακόμα πιο αξιόπιστος στα μάτια του ασθενή.
allazorevma.gr – το μοναδικό site σύγκρισης τιμών ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα
Επεξήγηση των Υπηρεσιών σας
Μια καλή ιδέα είναι το να υπάρχουν επεξηγήσεις των υπηρεσιών σας και των διαδικασιών που ακολουθείτε. Με αυτόν τον τρόπο ο πιθανός ασθενής θα νιώσει πιο σίγουρος για εσάς και την δουλειά σας και θα κατανοήσει καλύτερα το πως μπορείτε να τον βοηθήσετε.
Είναι Ευκολότερο για τους Ασθενείς
Οι ασθενείς δεν θα δυσκολεύονται να βρουν το ιατρείο σας, καθώς μπορείτε να συμπεριλάβετε μια σελίδα επικοινωνίας με το τηλέφωνο του ιατρείου, το email ή ακόμα και έναν χάρτη με την τοποθεσία του. Μπορείτε επίσης να πάτε την εξυπηρέτηση των ασθενών ένα βήμα πιο πέρα, με το να συμπεριλάβετε μια φόρμα για κλείσιμο ραντεβού.
Γενικότερα, μια ιστοσελίδα για γιατρούς μπορεί να βοηθήσει τους ασθενής να έρχονται πιο εύκολα σε επικοινωνία με το ιατρείο σας αλλά και στο να εμπιστευτούν εσάς και την δουλειά σας.