Η παραγγελία κάποιου προϊόντος μέσω διαδικτύου είναι γρηγορότερη και μερικές φορές φθηνότερη από τη απλή μετάβαση σε ένα κατάστημα, αλλά απαιτεί ακόμα ένα μεγάλο δίλλημα επειδή δεν μπορείτε να δοκιμάσετε τα πράγματα ή να τα κοιτάξετε στην πραγματικότητα.
Αυτό τον μήνα, η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Facebook πρόσθεσε ένα άλλο καρφί στο φέρετρο των αγορών εκτός του ίντερνετ σε καταστήματα, όταν άρχισε να δοκιμάζει τις διαφημίσεις αυξημένης πραγματικότητας στη ροή της αρχικής του σελίδας, ένα χαρακτηριστικό που φέρνει τις online αγορές ένα βήμα πιο κοντά στην εμπειρία που είχαμε μέχρι τώρα εκτός του διαδικτύου.
Αντί να φανταστείτε ποιο χρώμα κραγιόν μπορεί να μοιάζει με την επιδερμίδα σας ή πώς ένα κομμάτι επίπλου μπορεί να ταιριάζει στη γωνία του δωματίου σας, οι χρήστες του Facebook θα είναι πλέον σε θέση να οπτικοποιήσουν και να αλληλεπιδράσουν ουσιαστικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες πριν κάνουν μια αγορά. Το Snapchat κυκλοφόρησε ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό τον Απρίλιο, το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί ουσιαστικά ως το καινούργιο “selfie-commerce”.
Ο Ty Ahmad-Taylor, αντιπρόεδρος του Product Marketing στο Facebook, παρουσίασε πρόσφατα το καινούργιο αυτό προϊόν σε μια γεμάτη αίθουσα μάρκετινγκ στην εκδήλωση εκτόξευσης στη Νέα Υόρκη, όπου παραβρέθηκαν χιλιάδες δημοσιογράφοι, λάτρεις της τεχνολογίας και απλοί μέτοχοι της εταιρείας. Ο Ty λοιπόν, δήλωσε πως η καινούργια αυτή επιλογή θα μας επιτρέψει να γεφυρώσουμε τι μπορούμε να κάνουμε στο κατάστημα και τι μπορούμε να κάνουμε στον ιστότοπο.
Αυτές οι διαφημίσεις είναι οι τελευταία λέξη των σχεδίων της εταιρίας Facebook που σκοπεύει να κινηθεί πολύ περισσότερο προς την εικονική και ενισχυμένη πραγματικότητα στα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία Facebook λοιπόν ανακοίνωσε ένα τεχνολογικό πακέτο ανάπτυξης για την εικονική και ενισχυμένη πραγματικότητα τον περασμένο Μάιο, και ο ιδρυτής της εταιρείας Mark Zuckerberg έχει αποδώσει τα καλύτερα λόγια για τα καινούργια ακουστικά εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας που έχει φτιάξει η εταιρεία Facebook.
Το μέλλον της εταιρείας Facebook λοιπόν θα είναι σίγουρα πολύ πιο πέρα από την οθόνη. Αν και οι διαφημίσεις εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας είναι επί του παρόντος διαθέσιμες μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, και μόνο σε μια περιορισμένη ομάδα διαφημιζόμενων, δείχνουν την ευρύτερη στρατηγική του Facebook για την επικάλυψη της πραγματικής μας ζωής με την ψηφιακή μας ζωή.
Αυτό έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο. Ο αριθμός των κυβερνητικών υπηρεσιών στις ΗΠΑ που επικαλούνται απειλές κατά της ψηφιακής ασφάλειας, ειδικά σε πλατφόρμες όπως το Facebook, αυξάνεται έντονα κάθε μήνα.
Μέχρι στιγμής, το Facebook μπόρεσε να τα βγάλει πέρα, λέγοντας στους επενδυτές ότι το χειρίζεται.
Αυτό, μέχρι τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου, όταν είδαμε τον αντίκτυπο των ανησυχιών σχετικά με τις τιμές και την ασφάλεια όσον αφορά την αύξηση των εσόδων.
Ο Zuckerberg σε τηλεφωνική επικοινωνία με επενδυτές πρόσφατα, τους ανακοίνωσε ότι επενδύει πάρα πολύ στην ασφάλεια, και ότι θα επηρεάσει σημαντικά την κερδοφορία της εταιρείας.
Η εταιρεία ανακοίνωσε 13,23 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα κατά το δεύτερο τρίμηνο έπεσε κάτω από 13,34 δολάρια. Ωστόσο, τα αναφερόμενα κέρδη ανά μετοχή ήταν 1,74 δολάρια έναντι 1,32 δολαρίων πριν από ένα χρόνο. Οι μετοχές έπεσαν κατά 17% μέσα σε ένα πρωινό.