Το Επιχειρησιακό Blogging, μπορεί να προσφέρει υπεραξία σε κάθε επιχείρηση και κρίνεται απαραίτητη. Το Blogging, έχει την δυνατότητα, εκτός από την ενημέρωση των χρηστών, να φέρει και υποψήφιους πελάτες, ακόμα και σε μεγάλο ποσοστό.
Ας δούμε ποια τρία λάθη, απαιτείται να αποφύγει στο Επιχειρησιακό Blogging
ΛΑΘΟΣ #1 – ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΑΞΙΑ
Ο σκοπός ενός επιχειρηματικού blog, είναι η προσφορά χρήσιμων πληροφοριών στον αναγνώστη. Θα πρέπει να προσπαθούμε να παρέχουμε γνώση χρήσιμη και με αξία μέσα από τα άρθρα. Τέτοιες χρήσιμες πληροφορίες μπορεί να είναι επαγγελματικές συμβουλές ή tutorials. Επιπλέον, δημοσιεύοντας άρθρα με πληροφορίες σημαντικές για τους αναγνώστες μας βοηθά το website μας να ανέβει στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Σύμφωνα με την Google, αυτό που έχει σημασία, είναι το αν προσφέρουμε μοναδικό και ουσιαστικό περιεχόμενο.
ΛΑΘΟΣ #2 – ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΣΕ ΠΟΛΥ ΣΤΟ BRAND ΣΟΥ
Αν η επωνυμία σου δεν είναι εφάμιλλη της Coca-Cola τότε μην χρησιμοποιήσεις keywords με το όνομα της επιχείρησης σου ή του website σου. Τα keywords που αφορούν το Brand σου, χρησιμοποιούνται από άτομα που ήδη ξέρουν εσένα ή την επιχείρηση σου, οπότε δεν θα προσελκύσουν νέο κοινό. Αντιθέτως, προσπάθησε να βάζεις στα άρθρα σου λέξεις κλειδιά που σχετίζονται αποκλειστικά με το θέμα για το οποίο γράφεις και άσε τα keyword του Brand σου για σελίδες όπως “σχετικά με εμάς” και “επικοινωνία”.
ΛΑΘΟΣ #3 – ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ OUTBOUND LINKS
Τα outbound links είναι σύνδεσμοι προς άλλες ιστοσελίδες. Αυτό που τα κάνει σημαντικά είναι πως μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ψάχνουν για αυτά τα link και τα μετρούν σαν “ψήφο εμπιστοσύνης” στα website με τα οποία συνδέονται, οπότε και ανεβαίνουν στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Αλλά γιατί να βοηθήσετε άλλες ιστοσελίδες; Γιατί τα outbound links μπορούν να φέρουν θετικά αποτελέσματα και για την δική σας ιστοσελίδα. Ωστόσο τα link αυτά θα πρέπει να αφορούν ιστοσελίδες σημαντικές που έχουν ήδη καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.