Youmag.gr
Τα 5 βασικά στοιχεία ενός καλού Business Website Τα 5 βασικά στοιχεία ενός καλού Business Website
Φαντάσου την ιστοσελίδα της επιχείρησης σου ως μια “διαδικτυακή βιτρίνα”. Η δομή της και το περιεχόμενο της μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση... Τα 5 βασικά στοιχεία ενός καλού Business Website

Φαντάσου την ιστοσελίδα της επιχείρησης σου ως μια “διαδικτυακή βιτρίνα”. Η δομή της και το περιεχόμενο της μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών, επομένως θα πρέπει να δοθεί προσοχή κατά τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της τόσο στο κομμάτι της εμφάνισης, όσο και της λειτουργικότητας.

Παρακάτω σημειώνουμε τα 5 βασικότερα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα Business Website.

Η Αρχική Σελίδα

Η αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας είναι η σημαντικότερη. Ο χρήστης εκεί περιμένει να δει τις βασικότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας και το τι αυτή προσφέρει. Θα πρέπει να το περιεχόμενο της να είναι καλά οργανωμένο με τρόπο καλαίσθητο και απλό ώστε να μην κουράζει.

Να φαίνονται Ξεκάθαρα τα Προϊόντα ή οι Υπηρεσίες

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης σου είναι ο λόγος που κάποιος θα επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου. Γι’αυτό θα πρέπει να φροντίσουμε να μπορεί κάποιος να τα εντοπίσει εύκολα και χωρίς πολλά click, αλλιώς είναι πιθανό να εγκαταλείψει την ιστοσελίδα και να ψάξει αυτό που θέλει στον ανταγωνισμό.

Call To Action (CTA)

Καλό είναι να αποφασίσουμε τι θα θέλαμε ιδανικά να κάνει ο χρήστης αφού μπει στην ιστοσελίδα σας. Αυτό μπορεί να είναι να σας καλέσει στο τηλέφωνο ή να σας στείλει mail. Όπως και να’χει ένα κουμπί call to action που γράφει πχ “Ζητήστε Προσφορά” μπορεί να βοηθήσει να επικοινωνήσει μαζί σας ο πιθανός πελάτης. Ένα τέτοιο κουμπί θα πρέπει να βρίσκεται σε τέτοιο σημείο ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμο.

Φιλικό προς Κινητές Συσκευές

Στις μέρες μας το 60% των χρηστών χρησιμοποιούν το smartphone ή το tablet για την περιήγηση τους στο Internet. Αν δεν θέλετε να “μείνετε πίσω” από τον ανταγωνισμό θα πρέπει η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας να προσαρμόζεται και σε κινητές συσκευές.

Ταχύτητα

Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό είναι το Business Website σας να φορτώνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Όταν αυτό δεν συμβαίνει, έχει παρατηρηθεί ότι ο επισκέπτης να εγκαταλείπει την ιστοσελίδα για να αναζητήσει αλλού αυτό που ψάχνει.