Youmag.gr
Κοινά αλλά σημαντικά βασικά πράγματα που πρέπει να υπάρχουν για κάθε τύπο βιογραφικού σημειώματος είναι η ύπαρξη μιας σύγχρονης διάταξης στο βιογραφικό σημείωμα, να...

Κοινά αλλά σημαντικά βασικά πράγματα που πρέπει να υπάρχουν για κάθε τύπο βιογραφικού σημειώματος είναι η ύπαρξη μιας σύγχρονης διάταξης στο βιογραφικό σημείωμα, να συμπεριλαμβάνονται οι ενημερωμένες πληροφορίες επικοινωνίας σας, και να καταχωρείτε κάποιους στόχους για την εργασία πάνω από την παράγραφο περίληψης.

Ωστόσο, υπάρχουν κρίσιμες παράμετροι για τα οικονομικά επάγγελμα που πρέπει να έχετε κατά νου, ανάλογα με την ειδικότητά σας.

Οι επιτυχημένοι οικονομικοί διευθυντές και οι επικεφαλής οικονομικοί διευθυντές (CFO) χρησιμοποιούν τα βιογραφικά ως ασφάλεια για να τοποθετηθούν τους υποψήφιους που βρίσκονται μπροστά από την μάζα πιο πάνω. Κάνοντας το βιογραφικό σας να ξεχωρίζει οπτικά είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε μια αρχική πρώτη εντύπωση ως αποτελεσματικός υποψήφιος. Η αξιοποίηση του αντίκτυπου της οπτικής εντύπωσης, της αποτελεσματικής γλώσσας και συγκεκριμένων ακαδημαϊκών επιτευγμάτων οδηγούν σε ένα δυναμικό επώνυμο βιογραφικό σημείωμα το οποίο μπορεί να αυξήσει τις ευκαιρίες για να αποκτήσετε μια πολυπόθητη θέση.

Δείτε πως να πάτε στο supermarket, χωρίς να πάτε στο supermarket…e-Fresh.gr!

Εδώ είναι 3 βασικά σημεία για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό βιογραφικό

Εστίαση στο γενικό πλαίσιο: Η συζήτηση για το μεγαλύτερο σας επίτευγμα δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Για παράδειγμα, εάν έχετε επενδύσει σωστά 15 εκατομμύρια δολάρια σε μια επιχείρηση ενός εργοδότη αξίας 200 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά τώρα υποβάλετε αίτηση σε επιχείρηση αξίας 20 εκατομμυρίων δολαρίων, μπορεί να θεωρηθεί υπερτιμημένη. Επιλέξτε επιτεύγματα που βρίσκονται εντός του πλαισίου της μελλοντικής εταιρείας ή εξετάστε τη χρήση ποσοστών για να περιγράψετε τα επιτεύγματά σας. Μια άλλη τακτική είναι να επικεντρωθείτε στην υποβάθμιση ή στην επισήμανση του μεγέθους των περιφερειακών προϋπολογισμών, των παγκόσμιων προϋπολογισμών, των επιχειρηματικών γραμμών ή άλλων μεγεθών των επιχειρήσεων για να ταιριάζουν με τις προοπτικές της.

Μειώστε την οικονομική φρασεολογία: Περιγράψτε τα οικονομικά και ανθρώπινα επιτεύγματά σας στην παγκόσμια γλώσσα και όχι μόνο στην οικονομική φρασεολογία. Απευθυνθείτε στους πολλούς τύπους κοινού από τους οποίους θα διαβαστεί το βιογραφικό σας σημείωμα. Μπορεί να είστε άνετοι μιλώντας σε ακρωνύμια (όπως ROI ή DSO), αλλά δεν απαρτίζονται όλες οι εκτελεστικές ομάδες από ανθρώπους με οικονομική εκπαίδευση, ούτε όλοι οι διευθύνοντες σύμβουλοι έχουν αυτή την παιδεία. Ενώ μπορεί να καταλάβουν τη φρασεολογία, πρέπει να αναφέρεται προσιτούς όρους που θα κατανοηθούν από πολλούς τύπους ανθρώπων.

Δείξτε περισσότερες καθημερινές δεξιότητες: Είναι εύκολο για τα στελέχη να αγνοήσουν τις κοινωνικές δεξιότητες έναντι σε ισχυρά επιτεύγματα, αλλά προσέξτε να μην δημιουργήσετε ένα βιογραφικό σημείωμα με μεγάλο όγκο αριθμών που θα το χάσουν οι αναγνώστες. Γνωρίζουμε ότι έχετε εντυπωσιακά διαπιστευτήρια και επιτεύγματα, αλλά μην αφήνετε τις μετρήσεις να επισκιάζουν τα επιτεύγματα του ανθρώπινου κεφαλαίου σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τρόπους με τους οποίους η δική σας ηγεσία του ανθρώπινου κεφαλαίου οδήγησε στην παραγωγικότητα της ροής εργασίας ή στη βελτίωση της κουλτούρας της επιχείρησης, ώστε να δημιουργηθούν επίσης έσοδα και κέρδη για την επιχείρηση.