Youmag.gr
Η αυξημένη πραγματικότητα (AR) εισέρχεται ήδη στην ζωή όλων μας. Με βάση το πανταχού παρόν smartphone, εμφανίζεται σε εφαρμογές που έχουν στόχο τους καταναλωτές, όπως...

Η αυξημένη πραγματικότητα (AR) εισέρχεται ήδη στην ζωή όλων μας. Με βάση το πανταχού παρόν smartphone, εμφανίζεται σε εφαρμογές που έχουν στόχο τους καταναλωτές, όπως παιχνίδια, χρηματοδότηση και διασκέδαση. Στον επαγγελματικό χώρο, η πρόσβαση στο cloud θέτει τους χρήστες ελεύθερους από το υλικό και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τους υπολογιστές σε συνεργασία με την ανθρώπινη κρίση.

Πουθενά δεν είναι πιο προφανές από ό, τι στον τομέα της οικονομικής τεχνολογίας. Ο λόγος είναι η ταχύτατη ανάπτυξη αφού η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το λογικό βήμα στη διαδικασία χρηματοδότησης με τη χρήση νέας τεχνολογίας. Η αυξημένη πραγματικότητα (AR) θα μεταμορφώσει τόσο την τεχνολογία των επιχειρήσεων και οικονομικών, όσο και τις εφαρμογές που βοηθούν τους καταναλωτές, αν και με εναλλακτικές μεθόδους.

Η οπτικοποίηση δεδομένων είναι μια μεγάλη δυσκολία για τραπεζικά και πιστωτικά ιδρύματα. Ο λόγος είναι η ραγδαία αυξανόμενη ανάγκη για γρήγορη συναλλαγή διάφορων πληροφοριών ενώ ταυτόχρονα μεγαλώνει και η μάζα των δεδομένων τα οποία πρέπει να επεξεργαστούν. Η επαυξημένη πραγματικότητα βοηθά σε αυτή την διαδικασία ενώ το τελικό στάδιο είναι ο έλεγχος από έναν υπάλληλο.

Η Salesforce βασίζεται στη κυρίαρχη θέση της στις πωλήσεις για αυτή την διαδικασία, αφού έχει δημιουργήσει μια εφαρμογή επεξεργασίας διαφόρων δεδομένων βασισμένη κυρίως σε ακουστικά με την ονομασία Rullet Oculus που δεν κοστίζουν ακριβά.