Ο Brad Pitt πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση για Εσπρέσο μηχάνημα που κοστίζει σχεδόν $1.500
Net Fishing 11 Σεπτεμβρίου, 2025 admin
Ο Brad Pitt, ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους ηθοποιούς του Χόλιγουντ, πρωταγωνιστεί σε μια νέα διαφήμιση για την ιταλική εταιρεία κατασκευής εσπρέσο μηχανημάτων De’Longhi, σκηνοθετημένη από τον βραβευμένο με Όσκαρ Taika Waititi. Η διαφήμιση, που έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας και κυκλοφόρησε ευρέως στις 9 Σεπτεμβρίου 2025, προβάλλει δύο μοντέλα της De’Longhi: το Rivelia και το Eletta Explore, με τιμές που ξεκινούν από $1.499,95 και φτάνουν τα $1.999,95.
Με χιούμορ και πολυτέλεια, η καμπάνια “The Perfetto Instruction for Use” αναδεικνύει την ευκολία χρήσης των μηχανημάτων, ενώ ο Pitt προσπαθεί να προφέρει “perfetto” στα ιταλικά.
Η Καμπάνια και η Σκηνοθεσία του Waititi
Η διαφήμιση, διάρκειας ενός λεπτού, γυρίστηκε στη Νέα Ζηλανδία και περιλαμβάνει τον Brad Pitt σε μια χαλαρή πρωινή ρουτίνα, όπου ετοιμάζει εσπρέσο με τα μηχανήματα De’Longhi. Η αφήγηση από τον Ιταλό ηθοποιό Riccardo Scamarcio προσθέτει χιούμορ, κριτικάροντας την ιταλική προφορά του Pitt και καθοδηγώντας τον βήμα-βήμα. Ο Pitt, με μια χαλαρή εμφάνιση και σκύλο συντροφιά, δείχνει την απλότητα της τεχνολογίας one-touch, ενώ ένας όμορφος σκύλος φαίνεται να “κρίνει” την προσπάθειά του. Η καμπάνια, με τίτλο “The Perfetto Instruction for Use”, είναι η πρώτη συνεργασία του Pitt με τη De’Longhi από το 2021 και η πρώτη του με τον Waititi, γνωστό για ταινίες όπως το Thor: Ragnarok και το Jojo Rabbit.
- Σκηνοθετική Άγγιξη: Ο Taika Waititi έφερε το χιούμορ και την κινηματογραφική ματιά του, μετατρέποντας τη διαφήμιση σε σύντομη ταινία. Ο Pitt δήλωσε: “Ο Taika έφερε το χιούμορ, η De’Longhi το τελετουργικό. Μαζί, αυτό ήταν perfetto”. Η καμπάνια κυκλοφόρησε σε YouTube και Instagram, με στόχο να προσελκύσει λάτρεις του καφέ και θαυμαστές του Pitt.
- Ανταπόκριση: Η διαφήμιση έγινε viral, με σχόλια για το χιούμορ και την πολυτέλεια, αν και ορισμένοι κριτίκαραν το υψηλό κόστος των μηχανημάτων ως “μη προσιτό”.
Τα Προϊόντα De’Longhi
Η καμπάνια εστιάζει σε δύο μοντέλα:
- Rivelia Espresso Machine: Καινοτόμο, συμπαγές μοντέλο με τεχνολογία Bean Switch για γρήγορη αλλαγή καφέ, one-touch λειτουργία και 25+ συνταγές. Κοστίζει $1.499,95 και είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση.
- Eletta Explore: Το μοναδικό πλήρως αυτόματο εσπρέσο μηχάνημα με hot και cold foam, 50+ συνταγές και σύνδεση Bluetooth. Κοστίζει $1.999,95 και διατίθεται σε ασημί χρώμα.
Και τα δύο μοντέλα τονίζουν την ευκολία και την ποιότητα, μετατρέποντας την καθημερινή ρουτίνα καφέ σε “τελετουργικό” .