Youmag.gr
Τμήμα της επιχειρησιακής στρατηγικής της Google είναι η εκπαίδευση στα εργαλεία και της υπηρεσίες της με σκοπό να ωθήσει όλο και περισσότερους χρήστες στην...

Τμήμα της επιχειρησιακής στρατηγικής της Google είναι η εκπαίδευση στα εργαλεία και της υπηρεσίες της με σκοπό να ωθήσει όλο και περισσότερους χρήστες στην διαφήμιση μέσα από τα προϊόντα.
Πέρα όμως από την απλή εκπαίδευση στην χρήση των υπηρεσιών της κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι πως το Google προσφέρει και μια πλήρη σειρά από εργαλεία (που μπορούν να αποτελέσουν δυνατά όπλα στην φαρέτρα μιας επιχείρησης.

#1 Google Books Ngram Viewer
Το Google Books Ngram Viewer είναι ένα site της Google όπου μπορούμε να δούμε σε ένα γράφημα τη συχνότητα εμφάνισης λέξεων ή φράσεων στα βιβλία της περιόδου 1500 με 2008 που έχουν σκαναριστεί από το Google.

#2 Google Correlate
Μέρος του Google Trends, το Google Correlate σας επιτρέπει να δείτε τις τάσεις αναζήτησης πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, η αναζήτηση “σούπα” δείχνει μια σαφή αύξηση στις αναζητήσεις κατά τους χειμερινούς μήνες.

#3 Google Trends
Τα Google trends αναλύουν ακριβώς την πορεία των αναζητήσεων σε συνάρτηση του χρόνου και επιτρέπουν συγκρίσεις από λέξη σε λέξη κλειδί και από περιοχή σε περιοχή.

#4 Google Think Insights

Η βασική ιδέα της ιστοσελίδας Think Insights είναι να παρέχει στους διαφημιστές πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία, case studies, infographics και video που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν άμεσα που θα πρέπει να στοχεύσουν με ποιό τρόπο.

#5 Get Your Business Online
Τo GYBO είναι η πρωτοβουλία της Google για να βοηθήσει περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις να μπούνστο διαδίκτυο, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την τοπική οικονομία, καθώς και να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.

No comments so far.

Be first to leave comment below.