Καινοτομία. Είναι εύκολο να μιλάμε γι ‘αυτό – είναι πιθανώς ένας από τους βασικούς στόχους του τμήματός σας ή της εταιρείας σας – αλλά δεν είναι τόσο εύκολο να το κάνουμε. Είναι ακόμη πιο δύσκολο να γίνει συνήθεια και να μπει σε σας ημέρα με την ημέρα ροής εργασίας.
Το βιβλίο A Beautiful Constraint προτείνει τρόπους για το πώς θα χρησιμοποιήσετε τους περιορισμούς σας – προϋπολογισμού, χρόνου, πόρους, οτιδήποτε άλλο – υπέρ της προσπάθειάς σας για καινοτομία.
Μια κλεφτή ματιά στο βιβλίο:
1. Μετατρέψτε το “δεν μπορεί” σε “μπορεί αν”
Τα προβλήματα μας κάνουν να νιώθουμε παραλύσει. Όταν συναντήσετε ένα εμπόδιο, είναι φυσικό να σηκώσετε τα χέρια ψηλά να το βάλετε στα πόδια.
Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε συζήτηση που ξεκινάει με το «Δεν μπορούμε, γιατί …” εσείς αντ ‘αυτού προτιμήστε να προτείνετε «Μπορούμε αν …»
2. Αξιοποιήστε την πρόσβαση σε κοινούς πόρους
Η ιδιοκτησία εξελίσσετε σε μια απαρχαιωμένη αντίληψη, η οποία αντικαθίσταται από την κοινή οικονομία. Εταιρίες όπως η Zipcar, Netflix, Songza, και Dropbox έχουν κάνει την έννοια της ιδιοκτησίας να ανήκει στο παρελθόν. Αντί να σκέφτεστε τα περιουσιακά στοιχεία και τους πόρους που έχετε στην κατοχή σας, σκεφτείτε τους πόρους στους οποίους μπορείτε να έχετε πρόσβαση.
3. Κάντε απίθανες ερωτήσεις
Στο πλαίσιο της καινοτομίας, οι απίθανες ερωτήσεις είναι πιο χρήσιμες από τα σκληρά ερωτήματα. Οι απίθανες ερωτήσεις φέρνουν αντιμέτωπα το μέγεθος της φιλοδοξίας σας με το ίδιο το πρόβλημα., έτσι απελευθερώνετε η δημιουργικότητα σας και βρίσκετε πιο εύκολα λύσεις.
4. Βάλτε περιορισμούς στον εαυτό σας
Δεν αντιμετωπίζουμε διαρκώς εμπόδια. Σε ορισμένα κομμάτια της εργασιακής ζωής μας, τα πράγματα λειτουργούν ομαλά και εύκολα. Κατά ειρωνικό τρόπο, αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση από μόνη της και συχνά οδηγεί σε λιγότερη αποτελεσματικότητα και δημιουργικότητα.
Γιατί πέφτουν έξω οι δημοσκοπήσεις
Γιατί Νοέ 21, 2024
Χαμηλή Αυτοεκτίμηση και Εθισμός στο Ίντερνετ
Health Νοέ 19, 2024
No comments so far.
Be first to leave comment below.