Youmag.gr
7 Τρόποι να γράψετε περιεχόμενο που θα κάνει τα Leads πελάτες 7 Τρόποι να γράψετε περιεχόμενο που θα κάνει τα Leads πελάτες
Πώς να γράψετε συναρπαστικό περιεχόμενο : 7 Τρόποι να γράψετε περιεχόμενο που θα κάνει τα Leads  πελάτες Οι πιο αποτελεσματικοί ψαράδες ξέρουν πότε να... 7 Τρόποι να γράψετε περιεχόμενο που θα κάνει τα Leads πελάτες

Πώς να γράψετε συναρπαστικό περιεχόμενο : 7 Τρόποι να γράψετε περιεχόμενο που θα κάνει τα Leads  πελάτες

  • Γνωρίστε το κοινό σας

Οι πιο αποτελεσματικοί ψαράδες ξέρουν πότε να χρησιμοποιήσουν το κατάλληλο δόλωμα. Με λίγα λόγια, ανάλογα το τι ψάρια θες να πιάσεις τέτοιο δόλωμα θα χρησιμοποιήσεις. Στο λαυράκι ας πούμε αρέσει πολύ το σκουλήκι. Φυσικά οι ψαράδες ξέρουν τη σωστή ώρα για να πάνε για ψάρεμα και σε ποια νερά θα πιάσουν τα ψάρια που επιθυμούν. Και φυσικά πάντα έχουν μαζί τους το κατάλληλο εξοπλισμό. Βρίσκουν και απορροφούν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν, για το ψάρεμα και για τα ψάρια και το περιβάλλον τους και τέλος χρησιμοποιούν όλες τις γνώσεις τους και προσπαθούν να προσελκύσουν τα ψάρια και να τα καμακώσουν.

Με περίπου τον ίδιο τρόπο λειτουργούν και όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ και την προώθηση μιας ιστοσελίδας, μαθαίνουν όσα περισσότερα μπορούν για το κοινό – στόχο τους πριν προσπαθήσουν να τους περάσουν το μήνυμα που θέλουν. Ακολουθώντας αυτή την τακτική το κάνουν πολύ δύσκολο σε κάποιον υποψήφιο πελάτη – στόχο να αρνηθεί τη δελεαστική πρόταση που προσφέρουν. Τα οφέλη που αναφέρουν στα άρθρα είναι ακριβώς η λύση στο πρόβλημα των πελατών και αυτό κάνει την υπηρεσία ή το προϊόν που προσφέρεται ακαταμάχητο.

Για να μπορέσετε με ακρίβεια να καθορίσετε τις πιθανές ανάγκες του κοινού σας, ή αυτό που τους προβληματίζει τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο και είναι ο λόγος που κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο (που θα κάνει τη προτερήματα σας να τους φαίνονται ακόμα πιο ιδανικά), ξεκινήστε με το να κάνετε κάποιες ερωτήσεις για το περιβάλλον του, για την εταιρεία που εργάζονται και την θέση που κατέχουν, ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά, ποιοι είναι οι στόχοι τους και ποια είναι η αγοραστική τους συμπεριφορά. Με λίγα λόγια δημιουργήστε μια περσόνα. Σαν αποτέλεσμα, θα συγκεντρώσετε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό που σας ενδιαφέρει και θα τις χρησιμοποιείτε μελλοντικά για να προσελκύσετε τη προσοχή τους και να στοχεύσετε σε κάποια αγορά.

  • Αξιοποιήστε τη δύναμη της αποκλειστικότητας

Αν θέλετε να φέρετε πάρα πολύ κίνηση στη σελίδα σας, τόση που να μη μπορείτε να τη διαχειριστείτε δηλαδή, ένα πρέπει να κάνετε, να κάνετε κάθε έναν από τους επισκέπτες σας να νιώθουν μοναδικοί. Πείτε τους ότι έχουν «επιλεγεί» να λάβουν μια συγκεκριμένη προσφορά από εσάς. Απομονώστε τους αλλά με έναν καλό και ευχάριστο τρόπο. Κάντε τους να νιώθουν ξεχωριστοί, είναι κάτι που αρέσει σε όλους.

Για την ακρίβεια η αυτοπεποίθηση και το πώς βλέπουμε τον εαυτό μας είναι μία από τις πιο σημαντικές ανάγκες του ανθρώπου που όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ εξερευνούν εδώ και χρόνια.

Το να είσαι μέλος κάπου έχει πάντα τα προνόμια του. Ειδικά σε καμπάνιες που ειδικεύονται στο inbound marketing το παραπάνω tip μετράει πολύ.

Ακόμα και η Google χρησιμοποίησε ένα τέτοιο τέχνασμα όταν κυκλοφόρησαν το Google + και προσκάλεσαν μόνο λίγους χρήστες να δημιουργήσουν ένα προσωπικό προφίλ. Δεν ήθελαν να είναι κακοί με τον υπόλοιπο κόσμο, απλώς να δημιουργήσουν την επιθυμία στο κοινό τους.

  • Χρησιμοποιείστε το συναίσθημα

Οι ιδιότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας είναι γνωστές και θα σας φέρουν μόνο μέχρι ενός συγκεκριμένου σημείου στη διαδικασία της προώθησης τον υποψήφιο πελάτη. Οι ιδιότητες όμως και τα χαρακτηριστικά έχουν να κάνουν με το λογικό κομμάτι του εγκεφάλου. Οι αγορές μας όμως δεν κρίνονται λογικά. Πάντα θα εξαρτώνται και από συναισθηματικούς λόγους, πράγμα το οποί εξηγεί και γιατί οι καλές διαφημίσεις μας δημιουργούν έντονα συναισθήματα όπως γέλιο και συγκίνηση και μερικές φορές μας δημιουργούν την επιθυμία να σηκώσουμε το τηλέφωνο και να καλέσουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Θυμηθείτε όλες τις διαφημίσεις που σας έχουν προκαλέσει συγκίνηση τα τελευταία χρόνια. Διαφημίσεις από εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και ιντερνέτ ή ακόμα και διαφημίσεις μπύρας. Πέρα από τη συγκίνηση πολλές διαφημίσεις περιλαμβάνουν πολύ χαρακτηριστικές ατάκες που με τον καιρό και τη συνεχόμενη προβολή των διαφημίσεων γίνονται πολύ δημοφιλή σλόγκαν που χρησιμοποιούμε αστειευόμενοι στη καθημερινότητα μας. Όλη αυτή η διαδικασία που γίνεται συνδυάζει μέσα στο μυαλό μας το συγκεκριμένο brand που προμοτάρει η διαφήμιση, με ευχάριστες στιγμές και γέλιο και ενδυναμώνει την εμπιστοσύνη και τη δημοφιλία  στη μάρκα.

  • Χρησιμοποιήστε μεταφορές και αναλογίες.

Ένα μήνυμα που είναι συγκεχυμένο ή βαρετό σπάνια θα μπορέσει να αφήσει ένα σαφές και ξεκάθαρο νόημα στον αποδέκτη του. Κυρίως γιατί οι άνθρωποι δεν θα δώσουν την δέουσα προσοχή σε κάτι που δεν θεωρούν ότι είναι αρκετά καλό για να σπαταλήσουν το χρόνο και την ενέργεια τους. Κυρίως γιατί στις μέρες μας δίνουμε μεγάλη σημασία στην αξία των πραγμάτων. Σαν δημιουργός περιεχομένου λοιπόν το κύριο μέλημα σας για αρχή είναι να δώσετε εσείς αξία στη συγγραφή περιεχομένου για να μπορείτε ξεκάθαρα να περάσετε το μήνυμα σας  με ένα άρθρο που θα είναι κυρίως ενδιαφέρον, ευκολοδιάβαστο και βατό.

Για τους νέους δημιουργούς περιεχομένου το πιο δύσκολο από όλα είναι το να δημιουργήσουν συναρπαστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο. Σε αυτό το στάδιο έρχονται να σα βοηθήσουν οι μεταφορές και οι παρομοιώσεις.

  • Αποφύγετε τις μη ισχυρές λέξεις

Τέτοιες λέξεις χρησιμοποιούν οι άνθρωποι που θέλουν οι δηλώσεις τους να εμπεριέχουν κάποιες πιθανές αμφιβολίες. Οι πολιτικοί ας πούμε χρησιμοποιούν τέτοιες λέξεις για να αποφύγουν να κάνουν οριστικές και απόλυτες δηλώσεις. Οι δημιουργοί περιεχομένου επίσης τις χρησιμοποιούν όταν το προϊόν που θέλουν να προωθήσουν υπόσχεται κάτι αδύναμο ή αδιάφορο. Για παράδειγμα:

« η κρέμα για τα χέρια υπόσχεται να πολεμήσει την ξηρότητα» (μπορεί και να μην νικήσει όμως)

«μειώστε την απώλεια τριχών με το τάδε προϊόν» (δε θα εξαλειφθεί το πρόβλημα απλώς θα μειωθεί)

«Η τιμή ξεκινάει στα …… ευρώ» (κατά πάσα πιθανότητα θα πληρώσετε περισσότερα βέβαια)

Σίγουρα δεν θέλετε το κείμενο σας να βγάζει αμφιβολίες για το προϊόν που προωθείτε οπότε αποφύγετε να χρησιμοποιείτε τέτοιες λέξεις και προσπαθήστε να κάνετε δηλώσεις και να πιστεύετε δυνατά σε ότι πουλάτε. Όσο πιο καλά γνωρίζεις αυτό που πουλάς τόσο καλύτερα το προωθείς. Οπότε προσπαθήστε να γνωρίσετε την υπηρεσία ή τον αντικείμενο και να προωθήσετε ισχυρά τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του.

  • Δημιουργήστε την επείγουσα ανάγκη

Όσο πιο χαλαροί και άνετοι είμαστε φυσικά, δηλαδή ξαπλωμένοι στο καναπέ μας να ψάχνουμε πληροφορίες για κάτι που θέλουμε να αποκτήσουμε, τόσο πιο απίθανο είναι να κάνουμε την κίνηση και να αγοράσουμε κάτι. Όχι. Κανένας που είναι χαλαρωμένος δε θέλει να βιαστεί για κάνει κάτι. Όσο εύκολο κι αν είναι να το κάνει.

Το ίδιο συμβαίνει και για όσους ανθρώπους έχουν ένα πιο χαλαρό τρόπο σκέψης. Με λίγα λόγια αν αφήσετε τον αναγνώστη σας να πιστεύει ότι η προσφορά σας θα είναι για πάντα να τους περιμένει να κάνουν τη κίνηση τους, τόσο πιο πιθανό είναι να το χρησιμοποιήσουν σαν δικαιολογία και να μην ανταποκριθούν στο call-to-action κουμπί σας. Θα πέσουν για ύπνο και θα το σκεφτούν, θα υπολογίσουν όλα τα υπέρ και τα κατά και μετά από όλα αυτά δεν θα κάνουν τίποτα απολύτως γιατί ακριβώς τους δώσατε τον χρόνο για να μην αντιδράσουν άμεσα.

Την επόμενη φορά, στην επόμενη δημοσίευση σας, δημιουργήστε μια επείγουσα ανάγκη. Ορίστε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή που θα τελειώσει η προσφορά σας, ή αναφέρετε «είναι η τελευταία σας ευκαιρία να αποκτήσετε τη προσφορά», «έχουν μείνει μόνο λίγες θέσεις ακόμα» ή «περιορισμένο απόθεμα».

Το όλο νόημα είναι στο να κάνετε τους υποψήφιους αγοραστές να αισθανθούν πως αν αφήσουν τώρα τη προσφορά με σκοπό να επιστρέψουν πάλι αύριο, ότι δεν θα τη βρουν εκεί. Τόσο πιο πιθανό είναι λοιπόν να κάνουν τη κίνηση τους και να ανταποκριθούν στο κάλεσμα σας.

  • Προσαρμόστε το κουμπί ανταπόκρισης σας

Όταν θέλετε κάτι αρκεί απλώς να το ζητήσετε.

Όταν παίρνετε κάποια σημαντική απόφαση στη ζωή σας και δεν υπάρχει κάτι να σας εμποδίζει το μόνο που αρκεί να κάνετε είναι να κάνετε πραγματικότητα ότι κι αν είναι αυτό που έχετε βάλει στο μυαλό σας.

Όπως και να έχει αρκεί απλώς να ζητήσετε για να σας δοθεί. Γιατί να είναι διαφορετικά τα πράγματα με τη συγγραφή περιεχομένου; Γι’ αυτό λοιπόν ένα κουμπί ανταπόκρισης είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που θα διαθέτει η δημοσίευση σας – εφόσον φυσικά είναι σωστά εκτελεσμένη.

Με λίγα λόγια μη συμβιβαστείτε με το απλό «πατήστε εδώ» κουμπί, κάθε φορά. Αντίθετα προσπαθήστε να το διαμορφώσετε κατάλληλα για να είναι απλό, δημιουργικό και άμεσο. Πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να ανταποκρίνεται στο κοινό σας.

Εάν προσφέρεται κάποια διαδικτυακή υπηρεσία βάλτε «ξεκινήστε τη δοκιμαστική σας περίοδο τώρα».

Ένα γνωρίζεται ότι το κοινό σας είναι περίεργο και τους αρέσει να ανακαλύπτουν πράγματα βάλτε «δείτε πως λειτουργεί εδώ».

Τώρα, πιστεύεται πως θα τους μαγνητίσετε όλους;

Όχι. Δεν θα το κάνετε. Ούτε καν στο ελάχιστο. Αλλά αυτό δεν χρειάζεται να σας απασχολεί. Η δημιουργία περιεχομένου όπως και οτιδήποτε άλλο βελτιώνεται με τη πάροδο του χρόνου. Συνεχίστε λοιπόν και μην χάνετε το κίνητρο σας. Αντιμετωπίστε τα εμπόδια σας. Είναι φυσιολογικά.

Όλες οι συμβουλές και οι τεχνικές που σας δίνουμε για περιεχόμενο για προώθηση μιας ιστοσελίδας μπορούν να  σας βοηθήσουν. Ακολουθήστε τις οδηγίες μας, διαβάστε blog με χρήσιμα marketing άρθρα και μέρα με τη μέρα όλο και περισσότεροι θα σας ακολουθούν και θα ανταποκρίνονται σε όσα τους λέτε. Και στο τέλος όλα αυτά για εσάς θα είναι αποκτημένες δεξιότητες.…