Youmag.gr
Η Μεσογειακή διατροφή για αρχάριους Η Μεσογειακή διατροφή για αρχάριους
Εάν είσαι από αυτούς που ψάχνουν συνεχώς στο διαδίκτυο για “μεσογειακή διατροφή” και αναζητάς ένα πρόγραμμα με γεύματα μεσογειακά ανήκεις σε αυτούς που ονομάζουμε... Η Μεσογειακή διατροφή για αρχάριους

Εάν είσαι από αυτούς που ψάχνουν συνεχώς στο διαδίκτυο για “μεσογειακή διατροφή” και αναζητάς ένα πρόγραμμα με γεύματα μεσογειακά ανήκεις σε αυτούς που ονομάζουμε αρχάριους αυτής της διατροφής. Εδώ λοιπόν μπορείς να βρεις πληροφορίες για να πάψεις να είσαι αρχάριος και να δημιουργήσεις ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Στη συνέχεια θα διαπιστώσετε ότι υπάρχουν πολλές επιλογές της Μεσογείου που θα μπορέσετε να τυποποιήσετε στη καθημερινότητά σας και να δημιουργήσετε νόστιμα σνάκ και να τα προσαρμόσετε στη διατροφή της δουλειάς για παράδειγμα.

Αν ανακαλύψετε στο διαδίκτυο ή σε έναν δικό σας διαιτολόγο ένα πολύ καλό πρόγραμμα μεσογειακής διατροφής θα πρέπει να περιέχει πληροφορίες σχετικά με την ποσότητα κορεσμένου λίπους, πρωτεϊνών, θερμίδων, υδατανθράκων, φυτικών ινών, χοληστερόλης, ασβεστίου και ημερήσιας πρόσληψης ενέργειας και ποσότητας τροφής. Όλα τα παραπάνω όταν είναι ελεγχόμενα θα σας βοηθήσουν να παρακολουθήσετε τις  διατροφικές σας συνήθειες από κάθε οπτική και θα έχετε εξασφαλίσει οτι λαμβάνει ο οργανισμός σας όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεται σε καθημερινή βάση.

Online Φαρμακείο – Super προσφορές σε προϊόντα αδυνατίσματος,καλλυντικά,βιταμίνες & βρεφικά είδη

Πρόγραμμα μεσογειακής δίαιτας

Ένα πρόγραμμα μεσογειακής δίαιτας αποτελείται από μια σειρά τροφίμων που είναι γνωστό ότι κατανάλωναν τους προηγούμενους αιώνες οι λαοί που βρίσκονταν γύρω από τη Μεσόγειο. Λόγω γεωγραφικής θέσης και εύπορων εδάφων της Μεσογείου, τα προϊόντα που παράγονται σε αυτές τις τοποθεσίες περιγράφονται από υγεία και αγνά συστατικά που παράλληλα θεωρούνται και απολύτως θρεπτικά.

Στα πλαίσια της μεσογειακής δίαιτας κάποιος καταναλώνει ορισμένα λαχανικά, φρούτα, πουλερικά, αρνί, πολύ ελαιόλαδο, πολλά γαλακτοκομικά, δημητριακά, εύγευστο κρασί ή άλλα είδη ποτών φυσικών αποστάξεων, όπως επίσης και πολλά θαλασσινά. 

Με χαμόγελο θα διαπιστώσετε ότι η μεσογειακή διατροφή δεν είναι περιοριστική, αντιθέτως περιέχει μεγάλη γκάμα από νόστιμα προϊόντα που παράλληλα έχουν λιπαρά ακόρεστα και αντιξειδωτικά που βοηθούν τον οργανισμό να παραμένει υγιής και σε φόρμα.

Η δίαιτα που προκύπτει από τα προϊόντα της Μεσογείου, διαμορφώνεται πιο οργανωμένα με την πυραμίδα μεσογειακής διατροφής η οποία μας καθοδηγεί για το πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τα μεσογειακά προϊόντα σε καθημερινή, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση.

Στο www.cosmoteinsurance.gr, οι πελάτες μπορούν να συγκρίνουν τιμές και καλύψεις μέσα από μεγάλο εύρος ασφαλιστικών εταιριών

Σε καθημερινή βάση λοιπόν θα πρέπει να καταναλώνονται τα εξής:

1) Ψωμί ή δημητριακά : για ενέργεια, φυτικές ίνες και αίσθηση κορεσμού.

2) Φρούτα και λαχανικά: για να προμηθεύουμε τον οργανισμό με βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές ουσίες και υγρά για το σώμα.

3) Ελαιόλαδο έξτρα παρθένο: Ενέργεια πλήρη και ευεργετικές ιδιότητες για όλες τις λειτουργίες του οργανισμού.

4) Γαλακτοκομικά προϊόντα: περιέχει ασβέστιο, πρωτεΐνες, βιταμίνες A, D και βιταμίνες του συμπλέγματος B, προβιοτικά και υγρά.

Σε εβδομαδιαία βάση λοιπόν θα πρέπει να καταναλώνονται τα εξής:

1) Ψάρια και θαλασσινά: 1 με 2 φορές την εβδομάδα

2) Λευκά κρέατα: μπορείτε συχνά καθώς προσφέρουν πρωτεϊνες καλής ποιότητας

3) Πατάτες και τροφές με άμυλο: υψηλή θρεπτική αξία 

Σε μηνιαία βάση λοιπόν θα πρέπει να καταναλώνονται τα εξής:

1) Κόκκινο κρέας

2) Γλυκά

Η μεσογειακή διατροφή τέλος, θα πρέπει να συμπληρώνεται από άφθονο νερό και καλή κίνηση του σώματος (γυμναστική) σε καθημερινή βάση. Προτιμότερο επίσης είναι όταν ένας αρχάριος αναζητά πληροφορίες στο διαδίκτυο να μην πιστεύει όλα όσα διαβάζει και σίγουρα να απευθύνεται σε έναν επαγγελματία διαιτολόγο. Με την διατροφή και την υγεία δεν παίζουμε καθώς η δίαιτα για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά είναι μια εξατομικευμένη υπόθεση που χτίζεται επάνω στις μετρήσεις του οργανισμού του και στο πρόγραμμα εργασίας του, έτσι ώστε να είναι αποτελεσματική.